meerder mensen met zelfde pc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerboogie

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
Berichten
6
ik was net aan het rond lezen op het net en ook in deze forum en valt mij heel erg op dat er veel meer mensen met de zelfde probleem zitten met windows xp dat de pc steeds uit zch zelf afsluit enz

maar nergens zie ik een oplossing er voor bij staan

maar wat me op valt is dat al deze mensen dit probleem van de laatste weken is

zou het kunnen dat microsoft fouten in de updates heeft gemaakt aan gezien er wel veel mensen zijn met precies het zelfde probleem

pc sluit uit zich zelf af na steeds verschillend aantal uren/ minuten

en wil rebooten maar blijft dan veel hangen en doet niets meer

zonder dat je een blauw scherm ziet en/ of er een fout melding verschijnt

dit is toch heel erg vreemd of toch niet en heb ik het mis?
 
ik herken het probleem... het is best wel oud hoor... 2 vrienden van mij hebben het met de computer, 1 een jaar geleden en een ander nu nogsteeds XD. zonder reden valt hij uit, na wat onderzoek gedaan te hebben kwamen we erachter dat bij een vriend het alleen gebeurde als je GW speelde... :p maar goed... het is niet nieuw iniedergeval... (als ik het goed heb)
 
ik was net aan het rond lezen op het net en ook in deze forum en valt mij heel erg op dat er veel meer mensen met de zelfde probleem zitten met windows xp dat de pc steeds uit zch zelf afsluit enz

maar nergens zie ik een oplossing er voor bij staan

maar wat me op valt is dat al deze mensen dit probleem van de laatste weken is

zou het kunnen dat microsoft fouten in de updates heeft gemaakt aan gezien er wel veel mensen zijn met precies het zelfde probleem

pc sluit uit zich zelf af na steeds verschillend aantal uren/ minuten

en wil rebooten maar blijft dan veel hangen en doet niets meer

zonder dat je een blauw scherm ziet en/ of er een fout melding verschijnt

dit is toch heel erg vreemd of toch niet en heb ik het mis?

Dan weet ik niet hoe diep jij hebt gelezen, Maar meestal is het antwoord " Hitte probleem? Alle driver(s) up 2 date? "

Dus als je pc uitvalt en opstart even naar je bios gaan en daar even je temperaturen bekijken. Als het extreem hoog ligt is dat het probleem. Dan zou je gewoon even je kast moeten ontstoffen. Mocht het zo zijn dat het niet de hitte is zou je nog steeds de drivers kunnen opdaten. De informatie vind je met dit tooltje.
 
0000

ik weet zelf niet maar standaard doen hé

1.virrusscan voledig geupdate anti virus

2. in je pc zit koeling als die the heet wordt zet je pc hem uit

3. systeemherstel

4.chek àof alle chips goed vast zitten in je pc bv geheugen video kaart goed vast zitte

5.kijk is of er geen rare instellingen zijn in je pc

nou jammer voor die mensen ik zzelf nog niet gehad maar zou er hjet ********* van krijgen

veel succes
 
probleem opgelost

hij probleem is op gelost maar pc heeft net nu onder tussen ook begeven

het probleem was geen virus of warmte kan ook niet want dan gaat de pc ineens uit en niet zoals het nu gebeurde hij sloot zich keurig netjes telkens af!! dat doen virusen en hitte problemen niet

het was de aan en uit knop van de kast die het begeven had!! die bleef dus meestal hangen zodat hij windows weer afsloot


ben alles in de pc langs geweest totdat ik op een moment de power knop stekkertje er uit had en die even had kort gesloten op de moederbord met een schroeven draaier toen bleef de pc gewoon de heletijd aan!! en had geen keuren meer.

maar goed nu een nieuwe pc gekocht en geen problemen meer haha

wilde hem al lang eens vervangen door een nieuwe en nu was de druppel er wel had geen zin om alles over te zetten in een nieuwe kast d8 dan net zo goed een nieuwe pc aan schaffen en vooral om dat nu op dit moment de hdd`s en geheugens enz zo goedkoop zijn

maar in iederegeval allemaal bedankt voor jullie reacties

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan