Beste,
Ik wil een macro schrijven voor het volgende alleen kom ik niet er ver.
Wat ik wil is het volgende:
Ik heb meerder mappen op de schijf staan zeg maar voor ieder team 1 map met een specifieke naam, in totaal 5 mappen.
In elke van de mappen zit een excelbestand met een specifieke naam, waar in blad1 gegevens staan van A t/m Q elke dag worden deze gegevens aangevuld.
Deze gegevens wil ik kopieeren van elke blad naar een blad in een ander bestand, de gegevens moeten onder elkaar geplakt worden.
Naammap op de H schijf = Team 1 t/m 5
Bestandnaam = Audit Team 1
Tabbladnaam = detial sheet team 1
Bestandnaam = Audit Team 2
Tabbladnaam = detial sheet team 2
enz..
Dient met macro opgehaald te worden uit bestandnaam= "Total overview" naar een tabblad "Total detail sheet".
Hopelijk kan iemand deze puzzel voor me oplossen.
alvast bedankt..
Ik wil een macro schrijven voor het volgende alleen kom ik niet er ver.
Wat ik wil is het volgende:
Ik heb meerder mappen op de schijf staan zeg maar voor ieder team 1 map met een specifieke naam, in totaal 5 mappen.
In elke van de mappen zit een excelbestand met een specifieke naam, waar in blad1 gegevens staan van A t/m Q elke dag worden deze gegevens aangevuld.
Deze gegevens wil ik kopieeren van elke blad naar een blad in een ander bestand, de gegevens moeten onder elkaar geplakt worden.
Naammap op de H schijf = Team 1 t/m 5
Bestandnaam = Audit Team 1
Tabbladnaam = detial sheet team 1
Bestandnaam = Audit Team 2
Tabbladnaam = detial sheet team 2
enz..
Dient met macro opgehaald te worden uit bestandnaam= "Total overview" naar een tabblad "Total detail sheet".
Hopelijk kan iemand deze puzzel voor me oplossen.
alvast bedankt..