meerdere 404tjes maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doomic

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
hoi allemaal, ik heb een eigen webserver die draait op apach (ofziets) en het is me gelukt om een eigen 404tje te maken, maar ik heb nog een paar vragen.

Op mijn server zitten ook andere mensen. nu is mijn vraag: kan iedereen zijn eigen 404tje krijgen? of kan er maar 1tje per server?

mijn 2e probleem (niet zo groot probleem) is dat ik plaatjes heb in mijn 404tje en die worden niet geladen wanneer ik in een andere map zit dan waar mijn plaatjes staan. nu kan ik natuurlijk de link van het plaatje voluit gaan schrijven, maar ik vind dat het ook anders moet kunnen.
maar als probleem 1 is opgelost dan heb ik geen oplossing meer nodig voor probleem 2 ;)

alvast bedankt. mocht je het niet begrijpen wat ik bedoel. vraag maar raak!

ja, dat is mogelijk.
Ik zit ook bij iemand op de server, en je moet voor iedereen de .htaccess uploaden naar zijn hoofmap via zijn inlognaam, dan kan het:cool:

in de hoofdmap van die personen of in de hoofdmap van de server?
want ik heb al geprobeerd om het in de hoofdmap van de personen te zetten, maar bij mij werkte het niet. ik zal nog ff kijken, maar ik verwacht niet dat dat het gaat doen (staat er nog iets speciaals in die htacces?

Ja, de locatie van de 404 melding

ErrorDocument 404 /map-waarin-de-foutmelding-staat/404.html

owkee, dat staat er al in... maar ik dacht mischien nog wat extra's omdat er meerdere htacces bestand zijn op 1 server...

edit: mischien werkt het wel, want mijn server doet raar. ik krijg nu ineens helemaal geen 404tje meer... mischien heeft iemand sugesties waarom ik nu helemaal niks meer krijg

Laatst bewerkt:
owkee, 404tje doet het weer, maar als ik in een submap een andere htacces in zet dan blijft hij gewoon de andere 404tje laden...
iemand ideen voor oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan