meerdere accounts 1 internet verbindinng

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc euler

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
goedenavond,

allereerst wil even kwijt dat dit een hele leuke site dit is

maar goed daar zijn we hier niet voor
mijn probleem is dat ik meerdere personen hier heb en als iemand als ik aan het internetten ben en iemand anders wil op zijn account email kijken moeten we telkens opnieuw verbinding maken en dat was eerst niet
heeft iemand een idee???

groetjes

welkom bij Helpmij.nl

Volgens mij heb jij nog niet in de gaten dat dit een vrijwilligers site is.
Jij hebt bijna een uur geleden een vraag gesteld en wilt al meteen antwoord hebben.
op dit moment zit ik naar het voetbal op TV te kijken en dat zullen er op dit moment wel meer zijn.
Ik zou zeggen even geduld en er komt wel een antwoord.

Maar waarom dit nu bij internet explorer staat weet ik eigenlijk niet.
Over welke mail client hebben wij het hier.
Gaat het over windows 3.11
Is windows er opnieuw opgezet.
wat heb jij zelf al gedaan om het probleem te verhelpen.

oeps

nou best veel heb ik er aan gedaan

maar kan het niet vinden
en aangezien dat ik nieuw ben wet ik nog precies waar alles moet staan

en ik zal meer geduld hebben:o :o :o

geef dan eens antwoord op mijn vorige vragen.
welek windows versie
welke mail gebruik je

windows xp

microsoft outlook

maar het gaat ook over internet
als ik andere gebruiker doe moet ik ook opnieuw verbinding maken

eerst kon ik schakelen tussen gebruikers zonder opnieuw verbinding te moeten maken

dus ik maak op mijn naam verbinding en elke gebruiker kon internet en mail gebruiken

Leg uit

Welk OS, XP ??
Hoe bedoel je ?
Verschillende PC's of een PC met verschillende accounts.

Dan moet jij toch echt even van het toetsenbord af als je maatje zijn mail wil lezen. Staat zijn account dan al open en heeft hij de zelfde provider als jij ?

Bellen jullie in of hebben jullie ADSL

Dus eerst de vraag goed formuleren.

Eric.

P.S. je zegt dat je al veel hebt gedaan, maar niet wat.
En kijk eens naar spyware of andere rommel.

Kijk eens in de help van XP en zoek dan eens op snel wisselen van gebruiker.
Dat zal waarschijnlijk bij jou uitstaan.

nou ok ik zal het anders vragen

ik heb windows xp pro
we zijn hier met 4 mensen in huis
ik ben aan het internetten en mijn dochter wil even haar mail nakijken moet inderdaad van het toetsenbord af
in het verleden kon ik zeggen andere gebruiker en mijn verbinding bleef tot stand
maar nu niet meer (snel schakelen staat aan) dat is dus nu de hele kwestie

misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest
daarvoor mijn excuus

heb je al een systeemherstel gedaan?/

puppie zei:
heb je al een systeemherstel gedaan?/

nou ik heb geformateerd en weer geinstalleerd het is een vinkje ergens maar ik zoek al een paar dagen ernaar maar kan het niet vinden

Adsl

En had je nu wel of geen ADSL (breedband).

Inbellen delen is wat anders dan lan.

Verder laat ik je in de goede handen van Puppy.

Eric.

Eric_Daleboudt zei:
En had je nu wel of geen ADSL (breedband).

Inbellen delen is wat anders dan lan.

Verder laat ik je in de goede handen van Puppy.

Eric.

ja adsl

onderstaande gevonden op het internet:

Snel gebruikers wisselen

Hebt u eenmaal Windows XP geïnstalleerd, dan kunt u besluiten uw computer met meerdere gebruikers te delen. Met zo'n beheerdersaccount kunt u later naar hartelust andere accounts aanmaken. Het spreekt voor zich dat u deze beheerdersaccount nodig hebt om systeeminstellingen te wijzigen, software en hardware te installeren, enzovoort. Vanuit dit oogpunt is het verstandig om voor uzelf een tweede, 'gewone' gebruikersaccount aan te maken. Deze kunt u dan gebruiken voor dagelijks gebruik. Zo beschermt u uw pc optimaal tegen onheil van buitenaf. Immers, in een werkomgeving met beperkte rechten krijgen virussen minder bewegingsruimte. Tot dusver is er weinig nieuws onder de zon in vergelijking met de Windows 2000-omgeving.
Wel nieuw en erg handig is de Snelle Gebruikerswissel. Met deze optie kan een collega snel een document vanuit zijn persoonlijke documentmap afdrukken, terwijl u gewoon ingelogd blijft. Voorwaarde is wel dat u de functie 'Snel naar een andere gebruiker overschakelen' inschakelt.

Dit kan als volgt: zorg dat u als beheerder bent ingelogd en dubbelklik in het configuratiescherm op Gebruikersaccounts. Onder 'Kies een taak' klikt u op 'De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen'. Zet een vinkje voor Snelle Gebruikerswissel. Nu hoeft u dus niet meer alle programma's af te sluiten wanneer een andere gebruiker zich wil aanmelden. Houd u er wel rekening mee dat die functie geheugen vreet. Op zich is dit niet vreemd omdat alle openstaande toepassingen van de eerste gebruiker gewoon op de achtergrond blijven draaien. Maar als u de Powertoys als hebt geïnstalleerd, dan kunt u nog sneller van gebruiker wisselen. Een druk op de Windows-toets in combinatie met de Q-toets, zorgt voor een fade in van alle gebruikers op uw pc. Nogmaals een druk op de Q-toets brengt een andere gebruiker naar de voorgrond. Als u de Windows-toets loslaat, wordt er gewisseld. Sneller kan het niet.

dat snel wisselen is ingeschakelt

maar hij houd gewoon die verbinding niet vast
ik blijf wel gewoon aangemeld en dus snel schakelen werkt ook wel

maar hij verbreekt gewoon elke keer die verbinding dat snap ik nou niet
al mijn andere programma's blijven open staan dus stel ik ben op ilse.nl

en ik ga naar andere gebruiker start gewoon op maak ik verbinding met internet
lukt gewoon

MAAR als ik terug schakel naar mijn account

staat hij wel op ilse alleen moet ik ook opnieuw verbinding maken

misschien is dit iets duidelijker

Je bent wel een leuke hoor.

Familie van Agahta Christie, je onthult elke keer een stukje van de sluier.

Zal wel komen door de volgorde.

Kijk maar of wat je bedoeld bij All Users staat, dan gaat het goed.

Eric.

Wat je beschrijft is niet gewoon.

a) als je van account wisselt start je niet op maar log je in.
b) als de internet verbindig gedeeld is, zal hij in het nieuwe account reeds actief zijn.Je hoeft dus alleen maar IE of FF te openen.

Eric.

Zoeken.

Nooit dat stomme hondje gezien dat kwispelt met zijn staart ?

Eric.

P.S. Mijn versie van eXtra Problemen zegt soms ook dat hij geen verbinding heeft en dan wissel ik niet eens van account.
PS 2 Waarom mag ik niet weten of je inbelt ??

Laatst bewerkt:
maar vroeger had ik dat niet bleef die vebinding gewoon staan dan maakte ik verbinding en kon ik op elke naam internetten zonder opnieuw te hoeven inbellen (adsl inbellen dan)

en nu moet ik opnieuw met internet verbinding maken

misschien snap ik het wel niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan