meerdere accounts binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

franky99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2001
Dag dag

Met outlook express 6 haal ik op dit moment mn mail binnen van zowel Planet als Wanadoo.
Nu heb ik een extra email alias aangemaakt bij wanadoo (die ook werkt) en ook van dit adres wil ik graag mail binnenhalen.
echter nu krijg ik na het aanmaken van de account de volgende foutmelding:

"Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl (1)', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR POP werkt alleen als u via Wanadoo inbelt. Gebruik webmail', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92"

Tja, de melding die snap ik echter wat ik niet snap is dat het wel werkt voor het andere adres wat ik bij wanadoo heb lopen die wordt wel gewoon binnengehaald...

What s the problem???

Frank

Als het goed is komen op je hoofd-adres van wannado ook je aliassen mee.

Op mijn chello account heb ik 5 aliassen ingesteld.
Op iedere alias heb ik server gegevens (pop3, smtp, account en password) overgenomen van het hoofd-account.

Ik hoef de aliassen niet apart binnen te halen, omdat ze automatich meekomen op het hoofd-adres.

Echter ik wilde de mogelijkheid om bij uitgaande post een alias te kunnen selecteren.

Daarom heb ik ze telkens als apart account neergezet, en volledig met de server gegevens compleet gemaakt.
Nadeel is dan dat in die enkele seconden dat post wordt gecontroleerd en binnengehaald de post wel 6x wordt gecontroleerd. (1 hoofd, 5 alias)
Wordt wel 1x binnengehaald.

Tip voor Frank: controleer alle server gegevens van de aliassen.
Werkt dit niet, dan haal je de aliassen uit de accounts, maar blijven ze uiteraard wel bestaan bij wannado.
Je kunt dan NIET onder een alias-account verzenden.

same sort of problem?

Hi All,

Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik heb ADSL van Planet. Ik heb 3 computers staan en wil op elke computer met z'n eigen emailadres kunnen ontvangen en versturen. Versturen gaat wel maar de binnenkomende emails blijven op de site staan en krijg ik niet binnen in hun Outlook Express 6.0

inkomend staat op pop.planet.nl
uitgaand op localhost

Wat doe ik niet goed? Bedankt alvast :)

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan