thibault11
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2009
- Berichten
- 6
Ik zit met een dringend probleem. Ik zou in Microsoft Outlook 2003 (Engelstalige versie) een nieuwe account willen toevoegen. Ik heb al uren zitten zoeken via google maar niets werkte bij mij…
Kan er mij iemand met zekerheid zeggen hoe het zeker lukt en welke gegevens ik moet invullen bij ‘add a new account’. Ik moet daar het volgende invullen:
your name:
e-mail address:
user name:
password:
incoming mail server (pop3):
outgoing mail server (smtp):
Ik denk dat de problemen zich vooral voordoen bij de laatste 2 (inkomende en uitgaande mailservers). Ik heb reeds 1 account in Outlook en ik zou nog een skynet-account willen integreren dus weet er iemand de volledige EXACTE gegevens??
Dan nog een tweede vraagje: Ik zou willen dat mijn mails van het ene account in andere mappen terechtkomen dan mijn mails van mijn skynet. Dus in het linkermenu twee rubrieken met ene rubriek skynet en dan subrubrieken: inbox, opgeslagen berichten, verzonden items,…… en andere rubriek met mijn huidige andere account. Kan iemand mij daar ook concreet antwoord op geven hoe ik dit kan instellen of gebeurt dit automatisch of hoe gaat dit?
Mijn outlook is dus wel Engelstalig maar een uitleg met welke stappen ik moet volgen in het Nederlands is ook welgekomen.
Alvast van harte bedankt!
Kan er mij iemand met zekerheid zeggen hoe het zeker lukt en welke gegevens ik moet invullen bij ‘add a new account’. Ik moet daar het volgende invullen:
your name:
e-mail address:
user name:
password:
incoming mail server (pop3):
outgoing mail server (smtp):
Ik denk dat de problemen zich vooral voordoen bij de laatste 2 (inkomende en uitgaande mailservers). Ik heb reeds 1 account in Outlook en ik zou nog een skynet-account willen integreren dus weet er iemand de volledige EXACTE gegevens??
Dan nog een tweede vraagje: Ik zou willen dat mijn mails van het ene account in andere mappen terechtkomen dan mijn mails van mijn skynet. Dus in het linkermenu twee rubrieken met ene rubriek skynet en dan subrubrieken: inbox, opgeslagen berichten, verzonden items,…… en andere rubriek met mijn huidige andere account. Kan iemand mij daar ook concreet antwoord op geven hoe ik dit kan instellen of gebeurt dit automatisch of hoe gaat dit?
Mijn outlook is dus wel Engelstalig maar een uitleg met welke stappen ik moet volgen in het Nederlands is ook welgekomen.
Alvast van harte bedankt!