meerdere accoutants

Status
Niet open voor verdere reacties.

devrieshg

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2001
Berichten
129
Onlangs heb ik twee accountants ingesteld. Een prive accountant en een accountant voor een vrijwilligersorganisatie.
Hoe zie ik nu binnen outlook of er op beide accountants post is binnen gekomen?
Bij het instellen moet je één accountant als standaard instellen.

bij voorbaat dank.

henk
 
Ik heb binnen Outlook expres 3 identiteiten.

Identiteit 1: lezen en versturen van persoonlijk e-mail; hoofdaccount
Identiteit 2: lezen en versturen van verenigings e-mail
Identiteit 3: lezen van beide voorgaande e-mails. Als ik wil reageren dan moet ik naar de betreffende identiteit. Deze identiteit laat de e-mails ook de server van de provider staan zodat ik ze bij de betreffende identiteit alsnog ook binnen kan halen

Ron
 
bedankt voor je reactie; maar hoe stel je dan de identiteiten in, zoals jij die hebt aangegeven?

gr Henk
 
email acountants

beste henk

waarschijnlijk heb jij geen accountants ingesteld maar accounts dit bedoelt haaren 101 met identiteiten. die accounts kun je binnen outlook vinden onder extra en dan accounts.

succes met je accountants van de vereniging
 
Hallo Henk,

In outlook expres onder Bestand vind je een item "identiteiten".

Je stelt de identiteiten in. Vervolgens kies je een identiteit en stelt daar de account gegevens voor die identiteit in. (pop server, mail server etc).
Dat doe je dus voor al je identiteiten.
Bij de "totaal identiteit" heb ik zelf geen uitgaande mail server ingesteld. Hierdoor kan ik geen mails beantwoorden vanuit de totale identiteit. Dat kan alleen vanaf de eigen indentiteit. Heeft als voordeel dat in het antwoord het juiste return e-mail adres en de juiste naam komen.

Groet
Ron
 
Beste Ron,

Bedankt voor de tip. Ik was er inmidfels al achter gekomen om via bestand een identiteit in te stellen. het werkt inmiddels.

groeten
Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan