Dag allen,
ik heb een afdruk samengevoegd (excel & word) en dat werkt allemaal super.
Nu heb ik het volgende probleem waar ik niet direct uit geraak.
Ik begin met adres A, maar daarna moet adres D komen. Dit doe ik door een veld met next in te voegen VOOR adres D (klopt toch he?)
Nadien heb ik adres C nodig en vervolgens adres B.
Maar hoe begin ik bij adres A om B & C even over te slaan, maar ze nadien wel kunnen gebruiken??
Een simpele, maar zeeeeer onpraktische oplossing zou zijn om mijn adressen in Excel al correct te zetten. Dit zou gaan, maar is enorm onpraktisch voor mij.
Iemand een simpele, duidelijke oplossing?
Werk met office 2010 btw.
Alvast bedankt!
ik heb een afdruk samengevoegd (excel & word) en dat werkt allemaal super.
Nu heb ik het volgende probleem waar ik niet direct uit geraak.
Ik begin met adres A, maar daarna moet adres D komen. Dit doe ik door een veld met next in te voegen VOOR adres D (klopt toch he?)
Nadien heb ik adres C nodig en vervolgens adres B.
Maar hoe begin ik bij adres A om B & C even over te slaan, maar ze nadien wel kunnen gebruiken??
Een simpele, maar zeeeeer onpraktische oplossing zou zijn om mijn adressen in Excel al correct te zetten. Dit zou gaan, maar is enorm onpraktisch voor mij.
Iemand een simpele, duidelijke oplossing?
Werk met office 2010 btw.
Alvast bedankt!