Meerdere agenda's toevoegen aan takenbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitetigerck

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Berichten
196
Hallo,

Na mijn eerdere vraag heb ik nu, denk ik, een wat eenvoudigere:

Ik heb meerdere agenda's staan in outlook, maar er wordt echter maar 1 agenda getoond in de takenbalk. Hoe kan ik zorgen dat ik meerdere agenda's aan deze takenbalk kan toevoegen?

Alvast bedankt,
Whitetigerck
 
Hey,

Bedankt voor de link, maar daar staat helaas niet mijn oplossing. Ik heb nu wel outlook 2010:)

Mijn probleem is dat ik verschillende kalenders heb, en in de takenbalk worden alleen de afspraken getoond van 1 kalender. Ik zou graag afspraken van andere kalenders daar ook in terugzien.

groeten,
Whitetigerck
 
Hallo,

Deze heeft het probleem echter niet verholpen. Ik heb wel een workaround gevonden, maar niet echt een oplossing:

  • klik op agenda
  • rechtsklikken op de agenda die je in de takenbalk wilt hebben
  • open in nieuw scherm

Waarschijnlijk ligt het dus aan een default instelling in outlook, maar ik kan deze nergens vinden.

groeten,
Whitetigerck
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan