Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik heb meerdere ALS formules die allemaal voor dezelfde cel gelden en die wil ik samenvoegen tot 1 formule.
VB.
Ik heb 1 map "1980"waarin in Kolom C een samengevoegde tekst staat.
Daarnaast heb ik meerder andere mappen "Genre 1" , "Genre 2", "Genre 3", "Voetbal" waarin ook een samengevoegde tekst staat in kolom C
Nu moet het zo zijn dat wanneer er een overeenkomst is tussen de map 1980 en 1 van de andere mappen dat er bijvoorbeel in Cel E komt te staan. Genre1 ... of Genre 2 ..... of Genre 3 of Voetbal. Namen kan ik later wel aanpassen.
Het gaat mij puur om de formule.
Volgende formules werken wel maar dan heb ik de antwoorden in verschillende cellen staan.
=ALS(AANTAL.ALS('Genre 1'!C$1:C$6000;C2)=1;"Genre 1"
=ALS(AANTAL.ALS(Voetbal!C$1:C$6000;C2)=1;"Voetbal"
Hoe kan ik deze formules samenvoegen tot 1????
Gr Bib
Ik heb meerdere ALS formules die allemaal voor dezelfde cel gelden en die wil ik samenvoegen tot 1 formule.
VB.
Ik heb 1 map "1980"waarin in Kolom C een samengevoegde tekst staat.
Daarnaast heb ik meerder andere mappen "Genre 1" , "Genre 2", "Genre 3", "Voetbal" waarin ook een samengevoegde tekst staat in kolom C
Nu moet het zo zijn dat wanneer er een overeenkomst is tussen de map 1980 en 1 van de andere mappen dat er bijvoorbeel in Cel E komt te staan. Genre1 ... of Genre 2 ..... of Genre 3 of Voetbal. Namen kan ik later wel aanpassen.
Het gaat mij puur om de formule.
Volgende formules werken wel maar dan heb ik de antwoorden in verschillende cellen staan.
=ALS(AANTAL.ALS('Genre 1'!C$1:C$6000;C2)=1;"Genre 1"

=ALS(AANTAL.ALS(Voetbal!C$1:C$6000;C2)=1;"Voetbal"

Hoe kan ik deze formules samenvoegen tot 1????
Gr Bib