meerdere avi's op 1 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

newbie21

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Hey allemaal

Ik heb op mijn pc 3 filmpjes in avi formaat. Ik heb deze mbv het programma WinaviVideoconverter omgezet naar DVD formaat (zodat elk filmpje een map audio_TS en video_TS heeft).

Mijn vraag was nu: hoe krijg ik deze 3 filmpjes na elkaar op 1 dvd (mbv Nero). Eén filmje erop zetten gaat. Maar wanneer ik de files vd video_TS map van het tweede filmpje bij in de video_TS map van mijn dvd wil zetten, krijg ik de boodschap dat deze bestanden er al inzitten (namelijk die van filmpje 1...).

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Green.

Hoi,

Ik zet mijn avis altijd om met dvdxcopy als ik bijvoorbeeld 1 film heb die uit 2 avi delen bestaat laad ik ze allbei in dvdxcopie en die plakt de hele boel aan elkaar zodat je daarna keurig 1 dvd hebt
Het programma is niet gratis maar ontzettend makkelijk
Succes

Het was simpeler geweest om EERST die drie avi's even met VirtualDub aan elkaar te plakken en DAN te converteren naar DVD [maar dat kun je nog altijd even doen]... Als je NeroVision Hebt kun je er dan ook nog een aardig menu bij maken........ Met Nero Vision kun je ze ook als drie losse avi's [3 hoofdstukken] naar dvd converteren...

Laatst bewerkt:
je kan dat doen met dvd shrink
open dvd shrink en klik op re-author
in het rechtse venster ga je naar de map van je films klik eerste aan en sleep die naar linkse venster in de groene balk kan je de grote zien vervolgens doe je het zelfde met film 2 en 3 klik op compression settings daar kan je zien hoeveel compessie er nodig is om je film op een dvd te krijgen
vervolgens klik je op opslaan en kiest voor de harde schijf of gelijk branden
groetjes iwan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan