meerdere beeldschermen op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

JHM Wetzelaer

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
Beste experts, alhoewel meerdere vragen hierover zijn gesteld snap ik toch niet uit de antwoorden hoe ik het onderstaande voor elkaar kan krijgen.
Wat ik graag zou willen:
Op het scherm van mijn laptop gewoon een excel spreadsheet bijwerken (in dit geval worden bijv. door mij de wandelaars aan een wandeling bijgehouden) en op een ander scherm (van een desktopcomputer) tegelijkertijd het resultaat van het aantal wandelaars van de wandelclubs aan de wandelaars laten zien.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Beste experts, alhoewel meerdere vragen hierover zijn gesteld snap ik toch niet uit de antwoorden hoe ik het onderstaande voor elkaar kan krijgen.
Wat ik graag zou willen:
Op het scherm van mijn laptop gewoon een excel spreadsheet bijwerken (in dit geval worden bijv. door mij de wandelaars aan een wandeling bijgehouden) en op een ander scherm (van een desktopcomputer) tegelijkertijd het resultaat van het aantal wandelaars van de wandelclubs aan de wandelaars laten zien.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

sluit je scherm aan(je vga scherm op je laptop) en dan: met de driver van nvidea de dual-screen optie aan zetten met ati weet ik niet hoe het werkt maar in de dirvers zal dit wel ergens in zitten
p.s. niet de horizontal span dit is iets anders

Ok, dat zal wel nog lukken, maar kan ik dan bijv op het ene scherm (v.d. laptop) de aantallen bijwerken, en op het ander beeldscherm een ander beeld laten zien (bijv de totalen op een bepaald tijdstip)?

ja je klick op het knopje zodat je programa bv excel niet de volle grote heeft dan kan je hem naar het ander scherm slepen en maximaliseren als je hem dan op dat scherm sluit start excel de volgende keer op dat scherm waar hij voor het laast gemaximaliseert op heeft gestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan