Meerdere beeldschermen vraag, bepaalde extra opties mogelijk, ja of nee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Of het mogelijk is op een nvidia kaart (8800 gt) twee beeldschermen aangesloten te hebben (clone) waarvan het beeld op het éne beeldscherm gewoon volledig weergegeven wordt terwijl op het andere beeldscherm een bepaalde fractie van het beeld wordt weergegeven (en of je dat gedeelte op één of andere manier zelf kan bepalen, de grootte en welk deel van het scherm e.t.c.). Als het al mogelijk is zal er wel één of ander programmaatje voor nodig zijn, maar ik zou niet weten welke.

Laatst bewerkt:
Ja dat kan je kan ook zelf zorgen dat je bureaublad over 2 monitors wordt verspeid.Met bepaalde software om te wisselen van monitor functie toets + F8
:thumb:

Ja dat kan je kan ook zelf zorgen dat je bureaublad over 2 monitors wordt verspeid.Met bepaalde software om te wisselen van monitor functie toets + F8
:thumb:

Wilde met gta 4 de telefoon volledig over het oppervlak van één beeldscherm weergegeven hebben omdat op "mijn" crt tv het hele spel wel goed uit de verf komt behalve dat de telefoon amper leesbaar is. Heb nog een 17 inch crt monitortje, dacht zet ik die ernaast voor de weergave van de telefoon, snapt u. Heeft u (of iemand anders met verstand van zaken die dit leest) misschien een beter idee van wat ik bedoelde.

Geen catastrofe verder , er zijn op de wereld zelfs nog wel grotere problemen dan dit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan