gebruiker78
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2010
Hallo ik heb nu deze code:
Werkt mooi, maar nou zou ik willen dat al er bijvoorbeeld (dbfrom) 2x een bericht van pietje komt dat hij dan alleen het laatste bericht van pietje laat zien.
dbfrom message date
pietje 'hoi' 01
pietje 'doei' 02
dat hij dan alleen de laatste laat zien pietje 'doei' 02, want (dit weet ik wel zelf te doen) dan later klik op op ''doei' en dan laat hij wel alle berichten zien. maar eerst wil ik dat hij maar 1 bericht laat zien.
weet iemand hoe dit moet?
misschien iets duidelijker:
je kent wel van je mobiel, je klikt op het laatste bericht van je vriend en dan zie je alle berichten die jij naar hem maar ook die hij naar jouw heeft gestuurd. dat wil ik ook maar snap niet hoe je eerst maar 1 limiteerd van dezelfde
PHP:
$query = mysql_query("SELECT dbfrom,message,dbdate,dbread FROM dbtext WHERE dbto='" . mysql_real_escape_string( $id ) . "' ORDER BY dbdate DESC");
dbfrom message date
pietje 'hoi' 01
pietje 'doei' 02
dat hij dan alleen de laatste laat zien pietje 'doei' 02, want (dit weet ik wel zelf te doen) dan later klik op op ''doei' en dan laat hij wel alle berichten zien. maar eerst wil ik dat hij maar 1 bericht laat zien.
weet iemand hoe dit moet?
misschien iets duidelijker:
je kent wel van je mobiel, je klikt op het laatste bericht van je vriend en dan zie je alle berichten die jij naar hem maar ook die hij naar jouw heeft gestuurd. dat wil ik ook maar snap niet hoe je eerst maar 1 limiteerd van dezelfde