• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere bestanden tegelijk printen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Frans; Dit komt in de buurt. Alleen selecteert hij nog steeds op alfabet, dus is de selectie nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Zou dit niet in te bouwen zijn met de opmerking, dus dat ik ga selecteren op A01 t/m A04?

@ Rudi; Je bestand is leeg?

Hoezo leeg ???
Niet gezien dat er een Userform insteekt ?????

Waar zou dat moeten staan dan? Want ik zie alleen maar lege cellen, alle tabbladen zijn leeg.. Er zit geen macro in, dus hoe moet ik het dan openen?

Als ge uw VB-Editor opent ziet ge toch dat er een Userform inzit.
En hoe ge een Userform opent dat weet ge toch wel zelf zeker. Zoniet raad ik U toch een basiscursus VBA aan alvorens hiermee verder te gaan.

Ik heb het gevonden, mijn excuus, het was me even ontschoten. Maar is het mogelijk om die details in te bouwen in het bestand van Frans? Want je hebt nu wel naar voren gehaald A01 enz. Maar het makkelijkste zou zijn als ik daarop zou kunnen zoeken. Dus bij het bestand van Frans bij 'van' en 'tot en met' bijv. A01 en A04 invullen. Dat ik dan de lijst ophaal en deze uitprint? Dat zou het ideaalste werken voor mij.

Maar je moet toch maar de benodigde bestanden aanklikken en dan wordt alles toch automatisch uitgeprint ???

Klopt, maar nu gaat het maar om een lijst van 12 dingen. Dit wordt uiteindelijk een lijst van 1300 bestanden, dan wordt dat iets lastiger ;)

@ Frans; Dit komt in de buurt. Alleen selecteert hij nog steeds op alfabet, dus is de selectie nog steeds niet helemaal zoals het hoort. Zou dit niet in te bouwen zijn met de opmerking, dus dat ik ga selecteren op A01 t/m A04?
Alles kan. Maar ik wacht wel even even af of je er met Rudi uitkomt, want om nou met twee oplossingen bezig te zijn...
Of probeer zelf ook eens wat. Neem bijv handelingen op met de macrorecorder en probeer dat in te bouwen. Als het niet lukt kun je gerichte vragen stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan