Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
maak eens de link met je vorige vraag, dan kunnen we zien, welke reactie daar al geweest zijn.
een link maak je door het http// adres te kopieren en deze te plakken in de wereldbol.
dit is het 11e icoontje van links (op de 2e regel).
Aangezien het geheel een tabel is moet je [COLOR="darkorange"]geen fomules etc kopieren[/COLOR], je mag enkel geen lege rijen overlaten.
zie bijlage
gebruik dit om je gegevens allemaal onder elkaar in te geven.
Daarna kan er met 1 of meerdere draaitabellen alle mogelijke rapportjes gemaakt worden.
Je moet dus enkel ingeven wat er gebeurt, de datum van vandaag ingeven is ook gemakkelijk met de toetsen CTRL+;
Aangezien het geheel een tabel is moet je geen fomules etc kopieren, je mag enkel geen lege rijen overlaten.
Data-validatie etc kan ook nog toegevoegd worden om fouten te vermijden.
=Blad1!C14
@leyton,
ja, dat kan met een celverwijzing.
voorrbeeld:in c14 staat het eindsaldo van januari.
maak in blad 2 (februari) bij het beginsaldo onderstaande celverwijzing
Code:=Blad1!C14
maar misschien kun je toch beter even het bestandje van cow18 bestuderen.
neem van mij aan dat er over nagedacht is en dat mogelijke fouten al zijn ondervangen (er is ook al validatie toegepast).
tussen 2 aparte excel bestanden bedoel je?
ja, dat kan ook.
dit kun je op dezelfde manier maken.
zelf ben ik daar niet zo'n fan van.
ik heb liever alle bescheiden in hetzelfde bestand staan (op verschilldend tabbladen).
ik ben er geen voorstander van, maar jij vraagt ervoor dus onderstaand de formule. (zie bijlagen)
Code:=+'[Map2 blad 1 Oeldere.xls]Blad1'!$F$1
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.