• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere bladen verzamelen in apart bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

kukel86

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Mijn vraag gaat over het volgende:

Ik ben bezig voor een overzicht om het declareren op mijn bedrijf te versimpelen.

Hiervoor moet ik gegevens halen uit 20 bestanden ( van 20 werknemers) en deze in de bestanden van de 3 teams verzamelen.

Elke werknemer kan voor elk team een activiteit declareren. dus het bestand van Team A moet in 20 bestanden gaan zoeken naar de regel die begint met A in de cel in kolom A.

Hoe zorg ik in VBA dat deze opdracht word uitgevoerd, en het liefst zonder dat de bestanden van de werknemers worden geopend?

Wie kan me hier bij helpen? Wegens gevoelige informatie kan ik hier geen voorbeeld van maken:rolleyes:

Zonder de bestanden te openen zal dit moeilijk worden. Daarentegen kan je dit wel op de achtergrond laten gebeuren zodat je er geen last van hebt.
Heb je de help van dit forum al eens geprobeerd ? Dit onderwerp is hier reeds verscheidene ( lees véééle)malen gepasseerd

Het is inderdaad al vele male besproken en heb ook al een aantal dingen uitgeprobeerd.

Maar omdat er zo veel onderwerpen over zijn zie ik door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer.

Als jij zo weet waar ik moet kijken voor een oplossing voor dit probleem zou ik je erg dankbaar zijn. Als iemand anders zo de oplossing weet voor mijn probleem zou ik daar ook erg blij mee zijn.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan