blackdragon1985
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2010
- Berichten
- 8
Ik ben bezig met het maken van een kasboek voor mij prive.
nu is mijn probleem:
in 1 werkblad vul ik alle gegevens in. (datum, omschrijving, bedrag, bij/af, contante betaling of via rekening).
dan heb ik nog 3 werkbladen gemaakt. (kas en 2 bladen voor mijn rekeningen)
wat ik wil is dat hij automatisch als ik in het eerste werkblad iets invul, excel dat op de juiste plaats in een ander werkblad zet.
* de criteria waar hij naar moet kijken is de datum. moet het in het vak september, oktober, november, etc. komen.
* gaat het bedrag eraf of komt het erbij.
* is het een contante betaling of via de rekening betaald.
nu kan ik via =als(of( wel 1 gegeven omzetten. maar ik wil graag dat ie de hele rij met de door mij geselecteerde cellen direct kopieert.
kan iemand mij helpen.
nu is mijn probleem:
in 1 werkblad vul ik alle gegevens in. (datum, omschrijving, bedrag, bij/af, contante betaling of via rekening).
dan heb ik nog 3 werkbladen gemaakt. (kas en 2 bladen voor mijn rekeningen)
wat ik wil is dat hij automatisch als ik in het eerste werkblad iets invul, excel dat op de juiste plaats in een ander werkblad zet.
* de criteria waar hij naar moet kijken is de datum. moet het in het vak september, oktober, november, etc. komen.
* gaat het bedrag eraf of komt het erbij.
* is het een contante betaling of via de rekening betaald.
nu kan ik via =als(of( wel 1 gegeven omzetten. maar ik wil graag dat ie de hele rij met de door mij geselecteerde cellen direct kopieert.
kan iemand mij helpen.