Killerclown
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 dec 2007
Ik heb een formuliertje gemaakt in VBA met daarop een tekstvak en verschillende checkboxen. Elke checkbox staat voor een andere map op de C-schijf
Nu is het de bedoeling dat men één of meerder checkboxen selecteert en dan op de verzendknop drukt zodat het tekstje uit het tekstveld en één of meerdere mappen wordt geschreven als tekstfile.
Het tekstje naar 1 map schrijven lukt mij als er maar 1 checkbox is geselecteerd.
Maar als je meer dan 1 checkbox selecteert, dan begint mijn probleem. Het lukt mij niet om dat tekstje naar meerdere mappen te schrijven.
Kan iemand mij helpen?
Dit is de code voor de verzendknop:
De sub BerichtCheckbox1 omvat dan de code voor het opslaan, welke map het wordt opgeslagen en beveiligd het document met een paswoord (verschillende paswoorden voor verschillende mappen).
Kan iemand mij helpen hoe ik meerdere checkboxen kan selecteren en het bestand in meerdere mappen kan opslaan?
Mijn kennis van VB is nogal beperkt.
Alvast heel veel dank voor de hulp en uitleg.
Nu is het de bedoeling dat men één of meerder checkboxen selecteert en dan op de verzendknop drukt zodat het tekstje uit het tekstveld en één of meerdere mappen wordt geschreven als tekstfile.
Het tekstje naar 1 map schrijven lukt mij als er maar 1 checkbox is geselecteerd.
Maar als je meer dan 1 checkbox selecteert, dan begint mijn probleem. Het lukt mij niet om dat tekstje naar meerdere mappen te schrijven.
Kan iemand mij helpen?
Dit is de code voor de verzendknop:
Code:
Private Sub cmdVerzenden_Click()
Selection.HomeKey wdStory
Selection.TypeText Format(Now, "d mmmm yyyy")
Selection.TypeParagraph
Selection.TypeParagraph
Selection.TypeText txtOnderwerp
Selection.TypeParagraph
Selection.TypeParagraph
Selection.TypeText txtBericht
Selection.TypeParagraph
If Checkbox1.Value = True Then Call BerichtCheckbox1
If CheckBox2.Value = True Then Call BerichtCheckBox2
If CheckBox3.Value = True Then Call BerichtCheckBox3
End Sub
De sub BerichtCheckbox1 omvat dan de code voor het opslaan, welke map het wordt opgeslagen en beveiligd het document met een paswoord (verschillende paswoorden voor verschillende mappen).
Kan iemand mij helpen hoe ik meerdere checkboxen kan selecteren en het bestand in meerdere mappen kan opslaan?
Mijn kennis van VB is nogal beperkt.
Alvast heel veel dank voor de hulp en uitleg.