meerdere diamodellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel5

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Hoe kan ik in PP 2000 meerdere diamodellen gebruiken
of een dia openen uit een ander bestand met een ander presentatiesjabloon maar dan wel dat ik dit sjabloon behoud

standaard kan dit niet maar volgens mij moet dit met de opdracht slideshownextslide in VBA voor elkaar te krijgen zijn

maar....het lukt mij niet

wie weet een oplossing

Volgens mij kan dit niet, maar misschien heb je ook ergens de mogelijkheid om een presentatie te maken met PowerPoint XP. Daar kan het wel.
Vervolgens kan je dit bestand opslaan als Powerpoint 97 presentatie. Dit bestand inlezen in PowerPoint 97. Helaas hou je weer maar 1 diamodel over, maar dan heb je wel de dia's met de juiste indeling (gemaakt met meerdere diamodellen).

succes!

waarom niet ...

waarom maak je geen verschillende presntaties welke je je daarna bij elkaar voegt.
bv.: dmv hyperlink naar de andere presentatie
of beter action-settings achter eender welk object (rechtermuisknop op bv. een foto of een pijl of, ... en daar staat action settings)
of de action buttons uit het menu slide show (werken hetzelfde als de action settings, maar zijn visueel duidelijker of maar soms ook storend)
D.m.v; een klik of door ergens met de muis over het object te bewegen opent de andere presenatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan