Meerdere .dll errors bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaboutermans

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Sorry als dit bericht niet op de goede plaats is geplaatst.
Ik zit met het probleem dat ik meerdere .dll errors krijg wanneer ik mijn laptop opstart.
Ik heb eerder .dll errors gehad en die heb ik kunnen oplossen door het bestand opnieuw te downloaden en te plaatsen in de map. De bestanden die ik nu mis kan ik echter niet vinden op internet. Hoe zou ik deze errors kunnen verwijderen?
Zie onderstaand screenshot voor de exacte errors.
Sreenshot%20errors.jpg

Screenshot

Bijlagen

• Sreenshot errors.jpg
    Sreenshot errors.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Hoi !

Gezien de namen lijken het mij restanten van verwijderde adware/spyware o.i.d.

Start - uitvoeren - msconfig - opstarten.

Verwijder daar de genoemde bestanden.

Greetz,

Harry.

misschien kan je met je vista cd een reinstal maken zodat vista de dll bestanden weer terug zet.:)

Hoi !

@michaelvl1: wat is dat nu weer voor onzin ?

Denk je dat bijv. fionbvbm.dll een legaal Vista-bestand is ?

Google al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

doe eens rustig

doe eens rusitg jo ik probeer gewoon te helpen hoor en als dat niet welkom is post dan geen vragen op dit forum.

Laat dat effe duidelijk zijn dus dat ik alleen maar probeer te helpen.:mad:

Ik ben zelf icter en dacht dat het om windows ging omdat ik dit vroeger ook had op een oude pc van me.

En koop het dan legaal heb je ook geen problemen.

doe eens rusitg jo ik probeer gewoon te helpen hoor en als dat niet welkom is post dan geen vragen op dit forum.

Laat dat effe duidelijk zijn dus dat ik alleen maar probeer te helpen.:mad:

Ik ben zelf icter en dacht dat het om windows ging omdat ik dit vroeger ook had op een oude pc van me.
Nou moet ik even ingrijpen. Als eerste welkom op Helpmij.:)

Verder Harry Snor hangt hier al langer rond op Helpmij en weet waar ie het over heeft. Hij geeft keurig aan, dat het onzin is om een reinstall te doen voor een paar ontbrekende dll bestanden. Daarbij wordt er in de foutmeldingen naar een "Temp" map verwezen. Hieruit en de vreemde dll bestandsnamen, kun je wel degelijk opmaken, dat het niet om reguliere Windows bestanden gaat. Het is erg rigoreus om meteen maar een herinstallatie aan te bevelen. Het zijn zoals Harry al aangaf bestanden die niet meer gevonden kunnen worden, omdat deze verwijderd zijn. Helaas voor de topic starter staan er nog wel verwijzingen in de opstart naar de bestanden.

Als je ict-er bent, zoals je aangeeft, dan mag je toch verwachten dat je verder had gekeken, voordat je zo'n antwoord plaatst.

Graag op een normale manier verder gaan en het forum gebruiken waarvoor het is. Elkaar helpen en zo nodig corrigeren en of aanvullen.:)

Laatst bewerkt:
ik dacht dat het om vista ging

Tja ik dacht dat het om vista ging en had dus niet zo goed opgeled sorry daarvoor en ttja ik maak ook wel een een fout.

Allemaal bedankt, heb het met msconfig op kunnen lossen,
Heb al op "vraag is beantwoord" geklikt.

Tja ik dacht dat het om vista ging en had dus niet zo goed opgeled sorry daarvoor en ttja ik maak ook wel een een fout.

Het bericht staat ook in de Vista-sectie.

Hoi !

En daar ging het dus ook over !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan