Meerdere dvd stations...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffry20

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2004
Ik heb nu al een tijdje last dat de computer nu al 5(!!!) niet bestaande dvd heeft toegevoegt,ik heb ze verwijdert steeds maar ze worden steeds weer gevonden en automatisch geinstalleert,enige optie was uitschakelen maar nu staan er nog steeds....Ook als ik er een lege rw-dvd in doe dan schakelt het station waar hij in is over naar een cd-rom station...Wat is er aan de hand?heb er een bijlage bijgedaan om te laten zien hoe het eruit ziet....

P.S: als een admin dit ziet,mijn naam kan wel verandert worden naar Jeffry22 o.a :)

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 67
Gebruik je daemon tools, alcohol 120% of clonecd ofzo?

Ik heb ze wel gebruikt ja,maar heb ze allang van mijn systeem gehaalt...

De gebruikte programma's opnieuw installeren en bij de settings de virtuele cd/dvd-rom stations uitschakelen, daarna de software weer de-instaleren.

PS, namen worden niet veranderd, je zal dan opnieuw je in moeten schrijven.;)

Ik heb een paar dagen trug de pc herinstalleert en deamon weer gebruikt,maar nu is hetzelfde weer aan de hand met de dvd station,nu heb ik deamon verwijdert,(eerst de virtuele stations uitgeschakelt)maar nu als ik een dvd in mijn dvd/rw station doet dan zegt hij dat het een cd-rom station is...wat kan in godesnaam dit toch zijn...ik kan nu nix meer met dat station :(

Heb je je generic-drives al handmatig verwijdert in apparaatbeheer? Misschien helpt het ook om je dvd te ontkoppelen, de pc op te starten, af te sluiten en daarna weer de dvd aansluiten. Hopelijk herkent ie hem dan weer goed..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan