meerdere emailclients

• Onderwerp starter Onderwerp starter tryer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Op de desktop hebben wij 2 emailprogramma's staan. Mijn dochter gebruikt Windows Mail, ik zelf gebruik Thunderbird. Ik wil een derde e-mailprogrmma voor mijn vrouw. Ik weet dat je met één mailprogramma meerdere accounts kunt aanmaken, maar ik vind het wel zo gemakkelijk om ieder een eigen progrmma te laten hebben. Het moet een free programma zijn, waar je ook een gmailaccount in kunt aanmaken. Wat is een goed altenatief ??

En waarom stel je voor jouw vrouw niet meteen G mail in als mail client ??

Waarom eigenlijk ieder zijn eigen programma? Als je met XP werkt en je gebruikt verschillende gebruikers op de PC worden de mails van elkeen toch in zijn/haar persoonlijke map onder documents en settings bewaard zonder dat een ander er last (inzage) in heeft.
Lijkt me wel zo handig voor als er iemand een probleem heeft en jij moet helpen. Effe denken, met welk programma werk jij nou ook al weer? Hoe ging dat daar ook weer precies?
Vat je hem? Elk programma heeft zo wel ergens zijn eigen specifieke eigenschappen en hou ze maar uit elkaar...
Hier werkt iedereen met hetzelfde programma onder zijn/haar eigen gebruikersaccount op de PC. Niks niemendal geen problemen. En de ondersteuning is wel zo makkelijk.

Vroeger gedaan. Helemaal niet handig, steeds uit en inloggen op account. Kost te veel tijd. Ik dacht dat we geen morele oordelen geven op deze site.

Ik probeerde gewoon wat advies te geven. Als dat jouw idee van moreel oordeel is, ja dan kan ik daar weinig aan veranderen. Ik gaf gewoon mijn idee van wat ik handig vind. Trouwens ik heb graag dat mijn zoontje van 9 of mijn dochtertje van 6 mijn belangrijke documenten en/of mails niet zomaar per ongeluk kunnen verwijderen; Dan is het wel degelijk handig om ieder zijn eigen account te hebben. Da's blijkbaar niet jouw mening. Daar kan ik mee leven. Het gaat tenslotte om jouw PC. Even goede vrienden... :)

o.k., bedankt. Inmiddels Eudora ingesteld. Werkt prima zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan