Meerdere exporers openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Ik gebruik Internet Explorer 6, om de een of andere reden kan ik niet meer dan 1 versie van IE openen tot voor enige weken lukte me dat wel, welke instelling moet ik hiervoor wijzigen

Rudi

Ga in Internet explorer naar menu Extra > Internet-opties > tabblad Geavanceerd
Zorg ervoor dat er bij "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen" géén vinkje staat.

Bij het klikken op een link in een web-pagina wordt dan in het vervolg een nieuw ie venster geopend (Soms moet je dit afdwingen door tijdens het klikken op de link de SHIFT-toets ingedrukt te houden).

Als dat niet helpt of niet is wat je bedoelt zou het ook nog kunnen liggen aan een waarde "No" van de registerkey [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
BrowseNewProcess]
Deze key dan de waarde "Yes" geven.
Uitleg (Engels).

Bedankt voor het antwoordje,

doch: uw eerste "het vinkje" activeren van ... heb ik weg gedaan (geen verschil)
het gebruik van de SHIFT knop hou ik als optie

doch ... HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft... waar vind ik dat terug ???

soms gebeurt het dat ik tijdens het gebruik van Internet, een tweede internet opstart ( heb eeb snekoppeling gemaakt naar mijn ONLINE bankieren, doe ik dit dan is de eerste INTERNET weg (gesloten)

Rudi

Voor alle zekerheid, u hebt toch wel op OK of Toepassen geklikt?

Wat betreft de registerkey, eigenlijk is de kans heel klein dat
a - die registerwaarde "NO" is (standaard alleen op systemen met < 32mb geheugen)
b - als het onverhoopt toch zo zou zijn, dit het ongemak veroorzaakt.

Eventueel kan ik nog een registerbestandje als bijlage plaatsen waarmee die waarde kan worden aangepast. Het is dan wel handig te weten om welke Windows? het gaat.

Als het verschijnsel zich alleen voordoet bij het ONLINE bankieren zijn dit nog andere mogelijkheden :
- De snelkoppeling verwijderen en opnieuw aanmaken
- Een snelkoppeling maken naar een andere pagina die deel uitmaakt van het bankieren
- Een andere webbrowser proberen, Firefox bijvoorbeeld.

Als hij er meer wil kan hij de msn toolbar of de nieuwe internet explore downloaden dan heeft hij tabbladen

Dat bedoelt Rudi Rombouts niet, hij bedoelt verschillende vensters en niet tabbladen.

Rudi, Ik zou nu de IEFix proberen. Klik hier en download het bestand iefix.exe
Na het downloaden, dubbelklik op het bestand en klik op Ja.

Probeer het na dez IEFix nog eens.

weet ik maar het was een tip want ik vind tabbladen veel handiger dan al die vensters!!;)

Alles geprobeerd doch geen enkel resultaat

Versie WINDOWS
Windows Professional
Versie 5.1 Service PAck 2

nogmaals bedankt voor de HULP

Rudi

Heb IE 7 geinstalleerd en alles is nu terug in orde
Bedankt voor het meedenken

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug