Meerdere flv bestanden openen in windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
ik kon tot vorige week nog meerdere flv bestanden in windows media player openen en dan met de knop in media player naar volgende video gaan. Sinds de windows update van vorige week lukt dit niet meer (next knop is grijs). Gebeurt alleen met flv bestanden, avi etc werkt wel

iemand een oplossing?

Ga vanuit de verkenner (dus niet in WMP) naar een .flv bestand, klik met de R. muis knop 'openen met' aan. Kies nu niet voor Windows Media player, maar selecteer onderaan 'kies een ander programma'.
Nu krijg je waarschijnlijk weer Windows Media player te zien. Zet nu wel een vink, plus een vink in het vakje 'dit programma altijd gebruiken om .flv bestanden te openen'. Klik OK.
Hierdoor zou je probleem moeten zijn opgelost. Zelf gebruik ik een engelstalige Windows 10, misschien staat het bij jou iets anders in de NL-talige, maar het zal er op op lijken..

Ga vanuit de verkenner (dus niet in WMP) naar een .flv bestand, klik met de R. muis knop 'openen met' aan. Kies nu niet voor Windows Media player, maar selecteer onderaan 'kies een ander programma'.
Nu krijg je waarschijnlijk weer Windows Media player te zien. Zet nu wel een vink, plus een vink in het vakje 'dit programma altijd gebruiken om .flv bestanden te openen'. Klik OK.
Hierdoor zou je probleem moeten zijn opgelost. Zelf gebruik ik een engelstalige Windows 10, misschien staat het bij jou iets anders in de NL-talige, maar het zal er op op lijken..

dat was het probleem niet, flv's werden met win media player geopend, maar wanneer ik er meerdere tegelijk selecteerde kon ik vanuit media player niet volgende bestand kiezen, die knop was greyed out.

Nu werkt het opeens weer. Heb de codecs opnieuw geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan