Hallo,
Ik heb een export gedaan van mijn bankrekening, (heb deze even ingekort en aangepast om hier te posten) zie bijlage.
Sheet 1 bevat de data, en het is de bedoeling dat deze goed in het overzicht komt. Ik heb de vragen opgesplitst.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb deze vraag bij excel geplaatst maar het kan ook zijn dat ik deze bij VBA moet beleggen.
hoop dat iemand mij hiermee kan helepen? (als het uberhaupt mogelijk is?)
mvg Bjorn
Ik heb een export gedaan van mijn bankrekening, (heb deze even ingekort en aangepast om hier te posten) zie bijlage.
Sheet 1 bevat de data, en het is de bedoeling dat deze goed in het overzicht komt. Ik heb de vragen opgesplitst.
- Is het mogelijk dat als je de lijst van omschrijvingen in het rode vak komt van het overzicht en als je er later een omschrijving toevoegd aan de sheet 1 dat deze dan automatisch in het overzicht komt?
- Tevens vraag ik me af of het mogelijk is om elke selectie van een omschrijving opgeteld in het juiste veld kan komen van het overzicht, rekenend houden met de maand en of het bij of af is.
Ik hoop dat het zo duidelijk is en of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb deze vraag bij excel geplaatst maar het kan ook zijn dat ik deze bij VBA moet beleggen.
hoop dat iemand mij hiermee kan helepen? (als het uberhaupt mogelijk is?)
mvg Bjorn