Meerdere games op één DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0129

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Hallo,

- Ik wil graag een aantal kleinere spellen (*.iso) op 1 DVD branden. Zodra je dan de DVD in de computer doet moet er een menu komen waar je kunt kiezen wel spel je wil installeren/spelen. De vraag is, hoe doe je dit? Een *.iso branden met IMGburn lukt me wel.

- Enkele spellen zijn niet *.iso maar zitten in een mapje met veel verschillende mapjes en bestanden, hoe kun je van dit mapje dan gewoon een *.iso maken zodat je die ook kunt branden? Kan dit ook als er maar 1 bestandje is van het spel? Bijvoorbeeld een *.exe of iets dergelijks?

Alvast bedankt!
mvg.
DZJOEPY

iedere ISO uitpakken in een eigen map en met een of ander programmatje een soort index programma maken waarmee er telkens een link word gelegd naar iedere autorun.exe (als voorbeeld) van iedere CD.

@MrPsycho: daar dacht ik dus ook aan, kon alleen niet echt een programma vinden. Heb ook niet heel veel kennis van programeren dus het moet niet te ingewikkeld worden. Er moet toch een programma voor zijn :confused:

Ik heb ondertussen al wel iets gevonden wat er op lijkt, misschien werkt dit programma ook wel gewoon voor de pc want het werkt allebei met *.iso bestanden toch?

MultiGameISOCreator V3.5.4F+

Er staat dat het voor de GameCube en WII is

--

Dit is het zelfde maar dan voor de PS2, het is helaas geen programma maar een guide in het engels over hoe het zou moeten.

Klik voor de Guide 1, en Guide 2 (zelfde, maar 2 is korter en link met alle nodige programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan