Meerdere geadresseerden invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Professor

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
195
Hallo Helpmij-er,
Ik wil graag in Thunderbird meerdere geadresseerden invoeren, hoe doe ik dat ?
Ik heb een komma en een puntkomma geprobeerd, maar dat is kennelijk niet de goede manier.
Ik gebruik win7 x64
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Als je in Thunderbird een bericht gaat opstellen, zie je 4 witte regels waar je adressen kunt invullen. Vóór de bovenste witte regel staat aan knop "Aan:", voor de andere witte regel niet. Nog niet :).
Vul je nu in de eerste witte regel een adres in en klik je vervolgens op de tweede witte regel, zie je dat voor die regel nu zo'n zelfde knop "Aan:" staat als voor de eerste regel. Hier kun je vervolgens je tweede adres. Voor verdere adressen gaat het op dezelfde manier.
Als je op de knop "Aan:" klikt, kun je kiezen in welk veld (bijv. CC: of BCC: ) het adres opgenomen moet worden.

Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is. Succes!
 
Beste Tommy78,
bedankt voor je snelle reactie
je uitleg is heel duidelijk, maar als ik nou meer dan tien geadresseerden een mailtje wil sturen, hoe doe ik dat dan?
 
Als je na het vierde adres op één van de andere adresregels klikt, komt er een vijfde regel bij en dat gaat zo verder bij elk nieuw adres. Ik heb geen idee hoeveel adressen je maximaal kunt toevoegen.
Een andere optie is natuurlijk om de adressen vanuit je adresboek te selecteren of via de adressenzijbalk in je berichtscherm (F9).
 
Bedankt voor je reactie, maar
Als je na het vierde adres op één van de andere adresregels klikt, komt er een vijfde regel bij en dat gaat zo verder bij elk nieuw adres
Dat werkt dus niet.


Een andere optie is natuurlijk om de adressen vanuit je adresboek te selecteren of via de adressenzijbalk in je berichtscherm (F9).
dat is de oplossing, bedankt!!!!
 
Bedankt voor je reactie, maar
Als je na het vierde adres op één van de andere adresregels klikt, komt er een vijfde regel bij en dat gaat zo verder bij elk nieuw adres
Dat werkt dus niet.

Klopt, maar als je telkens na een adres op ENTER drukt dan gelukkig weer wel :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan