Hallo Allemaal,
Druk bezig in Excel om een document te maken, nu had ik een script op het forum gevonden voor automatische rijhoogte bij een bepaald aantal tekens. Alleen nu heb ik van alles geprobeerd alleen krijg ik het niet voor elkaar om het voor meerdere gebieden te doen, het moet gaan om Kolom H en Kolom O, het script dat ik heb (en dus aangepast zou moeten worden) is als volgt:
Private Sub Workbook_SheetSelectionChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)
With Sh
If .Name = "Dienstrapportage" Then
Application.ScreenUpdating = False
For Each cl In Range("O21:O54,O81:O114")
If Len(cl) < 19 Then
cl.RowHeight = 15
End If
If Len(cl) > 18 And Len(cl) < 37 Then
cl.RowHeight = 15
End If
If Len(cl) > 37 Then
cl.RowHeight = 45
End If
Next
With Range("O21:O54,O81:O114")
.WrapText = True
End With
Application.ScreenUpdating = True
End If
End With
End Sub
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe, het moet dus gaan om gebieden H21:H54, H81:H114, O21:O54, O81:O114
Druk bezig in Excel om een document te maken, nu had ik een script op het forum gevonden voor automatische rijhoogte bij een bepaald aantal tekens. Alleen nu heb ik van alles geprobeerd alleen krijg ik het niet voor elkaar om het voor meerdere gebieden te doen, het moet gaan om Kolom H en Kolom O, het script dat ik heb (en dus aangepast zou moeten worden) is als volgt:
Private Sub Workbook_SheetSelectionChange(ByVal Sh As Object, ByVal Target As Range)
With Sh
If .Name = "Dienstrapportage" Then
Application.ScreenUpdating = False
For Each cl In Range("O21:O54,O81:O114")
If Len(cl) < 19 Then
cl.RowHeight = 15
End If
If Len(cl) > 18 And Len(cl) < 37 Then
cl.RowHeight = 15
End If
If Len(cl) > 37 Then
cl.RowHeight = 45
End If
Next
With Range("O21:O54,O81:O114")
.WrapText = True
End With
Application.ScreenUpdating = True
End If
End With
End Sub
Wie kan mij vertellen wat ik fout doe, het moet dus gaan om gebieden H21:H54, H81:H114, O21:O54, O81:O114