Meerdere gebruikers tegelijk via MSTSC in XP pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Hallo,

Bestaat er een manier (patch oid) om XP Pro zo in te stellen dat ik remote (rdp) kan inloggen als admin en wat systeemaanpassingen kan doen, zonder dat de gebruiker daar hinder van ondervindt?

Standaard kan ik wel inloggen via mstsc, maar dan moet de gebruiker uitloggen. In de serverversie is dit mogelijk, dus misschien ergens een registryinstelling of patch?

Het hoeven maximaal 2 users te zijn.

Alvast bedankt.
 
gaat niet tot mijn spijt ook een gast account zou binnen de zoveel seconde u toestemming moeten geve om in te loggen op remote desktop

sorry
 
ok, duidelijk.
Bedankt. :thumb:

Heb je misschien een suggestie welke (liefst freeware) tool, ik daarvoor kan gebruiken, als die er zijn?
Dus een tool waarbij de gebruiker niet kan zien dat ik inlog en zaken verander?
(niet om geheimzinnig te doen, maar ik heb niet graag dat mijn eindgebruikers meekijken als ik instellingen wijzig. Ik heb de ervaring dat men dat dan zelf ook gaat proberen) :rolleyes:
 
ok, duidelijk.
Bedankt. :thumb:

Heb je misschien een suggestie welke (liefst freeware) tool, ik daarvoor kan gebruiken, als die er zijn?
Dus een tool waarbij de gebruiker niet kan zien dat ik inlog en zaken verander?
(niet om geheimzinnig te doen, maar ik heb niet graag dat mijn eindgebruikers meekijken als ik instellingen wijzig. Ik heb de ervaring dat men dat dan zelf ook gaat proberen) :rolleyes:

nee dit gaat niet, je zult altijd zien waar (op welke pc dus) een persoon is ingelogd als die via remote desktop is ingelogd... alleszins bij mijn wete is er geen software
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan