Meerdere gegevens op één pagina plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frednuus

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2013
Hallo,

I.v.m. sleutelbeheer heb ik een db aangemaakt. Echter als ik dit wil printen dan krijg ik al voor 80 sleutels 4 A4tjes met sleutels.
Nu wil ik graag dat hij 40 sleutel per a4 print in landscape modus.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat hij een 2 rijen van 20 gaat maken?

Alvast bedankt voor de evt. reacties.

Leg even uit wat je wilt, want op een liggende pagina 2 rijen maken met elk 20 velden? Er passen zeker 20 rijen op één liggende pagina lijkt mij, tenzij je er plaatjes etc. bij hebt. Ik zou, zonder dus de db gezien te hebben, zeggen dat je in ieder geval met kolommen moet gaan werken op je pagina, zodat er meerdere blokken naast elkaar op de pagina passen. En dan krijg je er volgens mij (met 4 kolommen en 10-15 rijen) makkelijk 40-60 op één pagina.

Ik bedoelde inderdaad met kolommen werken, alleen hoe krijg ik dat voor elkaar dat de sleutel van 1 t/m 20 van boven naar beneden lopen en in de volgende kolom van 21 tot bv. 40

Laatst bewerkt:
Niet. Het aantal velden dat je onder elkaar krijgt, is afhankelijk van de hoogte van de detailsectie. Dus als je A4 liggend is, en de marges 0,5 cm zijn, heb je 20 cm. ruimte. Je wilt 20 rijen zien, dus da's een makkelijke som: de detailsectie mag dan niet hoger zijn dan 1 cm. 2 Kolommen geeft dan 40 records. Zo simpel is het :)

Dank je wel voor de reactie en heb het inmiddels voor elkaar.

Bedankt voor het meedenken.

gr,
Fred

Als het is gelukt, mag je de vraag nog op <Opgelost> zetten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan