• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere gegevns bekomen door zoekfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

keersmaekers

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2010
Beste,

Kan ik via de ALS functie een ganse tabel laten verschijnen in een ander tabblad, hoe kan ik hier het best te werk gaan?
Ik had graag een criterium ingevoerd op tabblad 2 dat gegevens gaat ophalen (tabel) uit tabblad 2 bestaat hier een functie voor en hoe moet ik hier mee te werk gaan.
Ik kan dit niet via een macro doen, er word zowel gewerkt met Excel Office 2007 als 2003 gewerkt

Alvast bedankt,
groeten,

Laatst bewerkt:
Die is goed bedankt, inderdaad een goed antwoord op mijn vraag.
Bestaat hier een functie voor, ik ben al aan het kijken geweest via Als. horizontaal zoeken, en een kolom er naast vert. maar dit lukt niet echt.
is er een andere oplossing, en de welke

Alvast bedankt

Beetje melig van HSV:p, maar heb je een voorbeeldbestandje? Een vraag komt niet zo maar uit de lucht vallen, en waarschijnlijk heb je een bestand waarin je gegevens wilt tonen op basis van een variabele selectie.

Richard

Bekijk bijlage test1.xls

Beste,

Kan ik via de ALS functie een ganse tabel laten verschijnen in een ander tabblad, hoe kan ik hier het best te werk gaan?
In bijlage het bestandje, ik had graag een criterium ingevoerd op tabblad 2 dat gegevens gaat ophalen (tabel) uit tabblad 2 bestaat hier een functie voor en hoe moet ik hier mee te werk gaan.
Ik kan dit niet via een macro doen, er word zowel gewerkt met Excel Office 2007 als 2003 gewerkt

Alvast bedankt,
groeten,

Laatst bewerkt:
Ik ben er nog steeds niet uit, zou dit met verschuiving kunnen, iemand enig idee?

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan