• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere kalenders in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlexV12

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Berichten
17
Hallo,

Ik probeer al een tijdje om meerdere kalenders in excel toe te voegen, maar als ik de tweede kalender probeer in te voegen dan loopt alles fout. De kalenders werken wel, maar kalender 2 verdwijnt niet meer uit beeld en overlapt de andere cellen. Heel vervelend. Ik kan de fout maar niet vinden (het is overigens ook geheel nieuw voor mij om met frameworks te werken..).

Wat ik wil bereiken is aan Kolom C en D een kalenderfunctie toe te voegen. Deze kolommen staan namelijk voor "Start werkzaamheden" en "Stop werkzaamheden". In beide cellen wil ik dus de mogelijkheid bieden om een datum te kunnen selecteren.

Ik heb de volgende instructies gevolgd om de kalender in te voegen: http://www.rondebruin.nl/calendar.htm
dit werkte perfect. alleen die tweede...:confused:

In de bijlage het bestand zodat jullie begrijp wat ik bedoel. Ik heb voor het gemak de 2e kalender verwijderd. Alles werkt nu zoals het hoort, alleen moet er op één of andere manier die 2e kalender ook ingevoegd kunnen worden

Bekijk bijlage Tijdsplan.xls
Kan iemand mij helpen? of is het bij voorbaat al niet mogelijk?
 
Hallo,

Ik probeer al een tijdje om meerdere kalenders in excel toe te voegen, maar als ik de tweede kalender probeer in te voegen dan loopt alles fout. De kalenders werken wel, maar kalender 2 verdwijnt niet meer uit beeld en overlapt de andere cellen. Heel vervelend. Ik kan de fout maar niet vinden (het is overigens ook geheel nieuw voor mij om met frameworks te werken..).

Wat ik wil bereiken is aan Kolom C en D een kalenderfunctie toe te voegen. Deze kolommen staan namelijk voor "Start werkzaamheden" en "Stop werkzaamheden". In beide cellen wil ik dus de mogelijkheid bieden om een datum te kunnen selecteren.

Ik heb de volgende instructies gevolgd om de kalender in te voegen: http://www.rondebruin.nl/calendar.htm
dit werkte perfect. alleen die tweede...:confused:

In de bijlage het bestand zodat jullie begrijp wat ik bedoel. Ik heb voor het gemak de 2e kalender verwijderd. Alles werkt nu zoals het hoort, alleen moet er op één of andere manier die 2e kalender ook ingevoegd kunnen worden

Bekijk bijlage 125555
Kan iemand mij helpen? of is het bij voorbaat al niet mogelijk?

Volgens mij moet je in de vba code alt F11 je range veranderen (Range("C2 tot D25")
 
Wat wil je met twee kalenders tegelijk? Je kunt toch maar op één kalender klikken met de muis?
 
@ jverkerk,

Bedankt voor de snelle reactie, dat is het!. Dat het zo simpel was :/
 
Laatst bewerkt:
Nou zet hem dan maar gauw op opgelost.
Ik was net even te laat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan