Meerdere mail komen ongevaaragd in de spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hi
Bv de mail belangrijke mail van een noratis komt zowel bij mij als mijn vader in de de spam we zitten bij telenet
En die zelfde mail wordt ook verstuurd naar 2 andere gemail adressen en daar komt het wel goed aan.
Heb al via de webmail gaan geduid dat die mail geen spam is. En ook in thunderbird mail dit aan geduid als geen spam.
En blijft in de spam komen.
Wat is de oorzaak hier van?
Wat is er aan te doen?

Heb je dit al aan Telenet gemeld, en wat was hun reactie?
Vaak is het zo dat de afzender zijn zaakjes met betrekking tot hun mailconfiguratie niet op goede orde heeft. Bij Gmail kan je een mail openen, rechts op de drie puntjes drukken, en dan klikken op 'Origineel tonen'. Dan zie je hoe Gmail de mail beoordeeld heeft. Vaak geeft dit al duidelijkheid wat er aan schort.

Zoiets dus:

1733344445643.png

Wat is 'dit' en 'zoiets'?
Graag duidelijk omschrijven wat je niet begrijpt, en niet enkel met verwijswoorden.

Was mis heeft niks met outlook te maken pas nadien gezien

@Aar
Wat kan ik uit onderstaande afleiden

Heb je dit al aan Telenet gemeld, en wat was hun reactie?
Vaak is het zo dat de afzender zijn zaakjes met betrekking tot hun mailconfiguratie niet op goede orde heeft. Bij Gmail kan je een mail openen, rechts op de drie puntjes drukken, en dan klikken op 'Origineel tonen'. Dan zie je hoe Gmail de mail beoordeeld heeft. Vaak geeft dit al duidelijkheid wat er aan schort.

Zoiets dus:

Bekijk bijlage 381831

Wat staat er in jouw geval bij de bewuste mail in Gmail?

Staan deze afzenders wel overal in jouw contactpersonen?

@Aar
Kan ik niet zien want heb deze mail niet op gmail.com
En telenet zij maak een bericht regel aan in je mail programma

Heb je goede contacten met de notaris?
Vraag hem eens om www.mail-tester.com eens te proberen.

U moet dan filters gebruiken, net als je kan doen wanneer iets bij "In map" komt dat wel spam is. Bij het filter bepaalt u wat er met mail van een bepaalde afzender moet gebeuren. Er zal opgegeven moeten worden: verplaats naar het postvak In. Dit doet u met alles wat ongewenst bij Spam terecht komt, totdat het probleem niet meer bestaat.
Filters kennen trouwens ook de mogelijkheid op woorden te selecteren die in het onderwerp of het bericht zelf voorkomen. In dit geval is de afzender noemen afdoende. Filters vindt u waarschijnlijk via het context menu van het bericht. "Filter dit soort berichten..." in Yahoo!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan