Goedemiddag,
Ik heb er weer eentje.
Wij maken gebruik van Nitro pdf en helaas heeft nitro wat moeite met folder level javascripts, dus vandaar dat we nu een excel oplossing gebruiken.
Als een gebruiker het formulier heeft afgerond, klikt ie op de pdf knop en dan schrijft ie een pdf naar C:/Temp
Om te voorkomen dat daar honderden pdfjes komen te staan, waarvan de gebruiker niks weet, wil ik de mogelijkheid creeeren om maximaal 5 tot 10 pdfjes te kunnen genereren, zonder dat je de pdfs die open zijn, hoeft te sluiten.
Vanuit Nitro hoeft het formulier namelijk alleen maar samengevoegd te worden met het document wat open staat. Het formulier is dus na samenvoegen niet meer nodig.
Maar ja als het formulier al geopend is in nitro en de gebruiker drukt nog een keer op die knop. Dan geeft ie een foutmelding. Dus gebruik ik een on error statement. 1 maal werkt dat prima, maar 2 maal lukt niet. Ik gebruik de volgende code:
Na het uitvoeren van de code als de eerste 2 pdfs open staan, krijg ik de volgende foutmelding:

En hij piept hier als ik hem debug:

Hartelijk dank voor degene met de oplossing.
Groetjes,
Michel
Ik heb er weer eentje.
Wij maken gebruik van Nitro pdf en helaas heeft nitro wat moeite met folder level javascripts, dus vandaar dat we nu een excel oplossing gebruiken.
Als een gebruiker het formulier heeft afgerond, klikt ie op de pdf knop en dan schrijft ie een pdf naar C:/Temp
Om te voorkomen dat daar honderden pdfjes komen te staan, waarvan de gebruiker niks weet, wil ik de mogelijkheid creeeren om maximaal 5 tot 10 pdfjes te kunnen genereren, zonder dat je de pdfs die open zijn, hoeft te sluiten.
Vanuit Nitro hoeft het formulier namelijk alleen maar samengevoegd te worden met het document wat open staat. Het formulier is dus na samenvoegen niet meer nodig.
Maar ja als het formulier al geopend is in nitro en de gebruiker drukt nog een keer op die knop. Dan geeft ie een foutmelding. Dus gebruik ik een on error statement. 1 maal werkt dat prima, maar 2 maal lukt niet. Ik gebruik de volgende code:
Code:
Public Sub SavePDF()
Dim ws As Worksheet
Set ws = ThisWorkbook.Sheets("TM Legal")
ws.PageSetup.PrintArea = ws.Range("PrintAreaA").Address
Bestandsnaam = "TempLegalTM"
Bestandsnaam2 = "TempLegalTM2"
Bestandsnaam3 = "TempLegalTM3"
Bestandsnaam4 = "TempLegalTM4"
Bestandsnaam5 = "TempLegalTM5"
PathOnly = "C:\Temp\"
Path = PathOnly & Bestandsnaam
Path2 = PathOnly & Bestandsnaam2
Path3 = PathOnly & Bestandsnaam3
Path4 = PathOnly & Bestandsnaam4
Path5 = PathOnly & Bestandsnaam5
On Error GoTo Error_Handler:
ActiveWorkbook.Sheets("TM Legal").ExportAsFixedFormat _
Type:=xlTypePDF, Filename:=Path, _
ignoreprintareas:=False, openafterpublish:=True
Exit Sub
Error_Handler:
On Error GoTo Error_Handlerr:
Type:=xlTypePDF, Filename:=Path2, _
Exit Sub
Error_Handlerr:
Type:=xlTypePDF, Filename:=Path3, _
Exit Sub
End Sub
Na het uitvoeren van de code als de eerste 2 pdfs open staan, krijg ik de volgende foutmelding:

En hij piept hier als ik hem debug:

Hartelijk dank voor degene met de oplossing.
Groetjes,
Michel