Meerdere pagina's in een enkel PDF-bestand scannen met HP Photosmart B109

• Onderwerp starter Onderwerp starter 1957
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

1957

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe HP Photosmart printer/scanner. Het scannen onder Windows 7 gaat ook goed, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om meerdere pagina's in een enkel pdf-bestand te krijgen. Wat ik ook doe, er wordt van elke pagina steeds een nieuw bestand gemaakt. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Gabriëlle

Ik gebruik zelf ook een HP Photosmart printer/scanner, als ik een document scan krijg ik na het scannen de vraag of er nog een scan gemaakt moet worden. Beantwoord dit met ja, leg een nieuw document op de scanner en klik op nieuwe scan en vervolgens op scan aanvaarden. Dit kun je zo vaak herhalen als nodig is. Ben je klaar dan beantwoord je de vraag of je nog een scan wilt maken met nee, hierna zullen alle gescande documenten worden verwerkt in één pdf.

Dank voor je reactie, maar die vraag komt juist niet. Zo was ik het met mijn vorige scanner altijd gewend. Een fout in de software misschien?
Groet,
Gabriëlle

Heb je bij het HP app. wel een cd voor installatie op een computer met besturingsprogramma windows7 meegeleverd gekregen?

Voor drivers klik op de link, op de HP site wel even het juiste besturingsprogramma selecteren.

klik hier

Laatst bewerkt:
Mij is wel gezegd dat het ook voor Windows 7 is. Wellicht klopt dit niet. Ik ga het nakijken. Hartelijk dank, Sepke.
Groet, Gabriëlle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan