Meerdere pagina's in een rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agatha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje hoe ik het aantal pagina's in een rapport kan instellen. Als ik het rapport groter maak door het venster naar beneden te trekken lijkt het alsof het niet hoger kan worden dan "55,873 cm". Ook als ik bij de eigenschappen van het rapport kijk kan ik niet een groter getal dan dit invoeren ("The number is too large").
Hoe kan ik een rapport maken met meer pagina's, want nu lijkt het erop alsof het limiet 2 pagina's is.
Ik gebruik trouwens MS Access 2003.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, alvast bedankt,

Agatha.

Het aantal pagina's hangt toch af van de hoeveelheid dat dat je wil printen. Bij pagina instelling, kies voor A4, liggend of staand. Kies je standaarmarges boven,onder,links,rechts. In ontwerpweergave van je rapport maak je dit op A4 - de standaardmarges. De data zet je in de detail sectie

Een rapport in Access kan vele pagina's bevatten, echter de lengte van 'het detail' (zeg maar voor het gemak één record), kan niet groter zijn dan 22 inch
Soms kan het gebruik van sub-rapporten uitkomst bieden.

Laatst bewerkt:
Het gebruik van sub-rapporten is dit geval een oplossing. Ik ben begonnen een subrapport te maken van de zelfde querie waarvan ook het rapport is gemaakt. Dit ging niet goed. Als ik een selctie had van 10 records, kreeg ik per rapport, ook 10 subrapporten. Ik maak nu de sub-rapporten op een querie waarvan maar 1 record in de selectie staat en nu gaat het goed. Ik kan nu meerdere verschillende subrapporten hierop maken en mijn rapport-lengte op deze manier vergroten.
Dank voor het meedenken, Agatha.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan