• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere personen in 1 excel sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

markb87

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Ik hoop dat deze vraag op de juiste plek gesteld is en dat iemand mij hiermee verder kan helpen. Het betreft het volgende probleem:

Ik heb enkele gebruikers die met zijn alleen 1 excel sheet willen bewerken
Nu krijgen ze de melding "alleen lezen", het is de bedoeling dat ze allemaal tegelijkertijd in het bestand kunnen werken en dan is het helemaal mooi als zij elkaars aanpassing real time in het scherm krijgen.

Bij voorbaat dank

Dan moet je het werkmap delen, via Extra - Werkmap delen (in Excel 2003).

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bestaat er ook de mogelijkheid dat er als wijzigingen doorgevoerd worden door 1 gebruiker (en deze gebruiker het document opslaat), de wijzigingen automatisch bij de andere gebruikers in beeld komen. Zodat de andere gebruikers de wijzigingen ook meteen zien zonder dat zij het document opnieuw opstarten?

Bestaat er ook de mogelijkheid dat er als wijzigingen doorgevoerd worden door 1 gebruiker (en deze gebruiker het document opslaat), de wijzigingen automatisch bij de andere gebruikers in beeld komen. Zodat de andere gebruikers de wijzigingen ook meteen zien zonder dat zij het document opnieuw opstarten?

Dit gaat automatisch als het goed is.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan