Ik heb binnen outlook meerdere agenda's aangemaakt. Eén voor mijn prive-werkafspraken en drie agenda's die staan voor 3 verschillende vergaderruimten.
Daarmee wil ik overzicht behouden over de reserveringen van de vergaderruimten.
Ik zou willen dat mijn collega's als zij een afspraak maken ook één van de spreekkamers kunnen uitnodigen. De uitnodiging zou dan moeten binnen komen bij een e-mailadres dat gekoppeld is aan desbetreffende vergaderruimte. Dus het verzoek voor een afspraak in de vergaderruimte moet dan ook binnenkomen in de agenda van de vergaderruimte.
Ik kan dan de afspraak accepteren of afwijzen.
Is dit mogelijk binnen outlook?
Groet, Vincent
Daarmee wil ik overzicht behouden over de reserveringen van de vergaderruimten.
Ik zou willen dat mijn collega's als zij een afspraak maken ook één van de spreekkamers kunnen uitnodigen. De uitnodiging zou dan moeten binnen komen bij een e-mailadres dat gekoppeld is aan desbetreffende vergaderruimte. Dus het verzoek voor een afspraak in de vergaderruimte moet dan ook binnenkomen in de agenda van de vergaderruimte.
Ik kan dan de afspraak accepteren of afwijzen.
Is dit mogelijk binnen outlook?
Groet, Vincent