Ik zoek nog een oplossing voor de volgende zaken. Moest iemand hier een antwoord op hebben, dan hoor ik het graag. Zit met de huidige db al over mijn kennislimiet, dus als het nog veel verder gaat, vrees ik ervoor.
Alvast bedankt!
Alles bij elkaar: I'm WAY in over my head. Maar ik ploeter door. Moest iemand ergens het licht zien, laat het mij weten
.
Alvast bedankt!
- Uren in het rapport moeten in de "100-uren klok" komen te staan.
- Dubbel ingegeven uren moeten in het rapport eruit gefilterd worden. (begin zit in qry uren onderdrukt)
- Als ik in het formulier overlappingen (per persoon/per dag) ingeef, dan moet ik een foutmelding krijgen.
- Momenteel krijg ik fouten als ik ingeef begonnen om 22u00 geëindigd om 24.30, hier zoek ik ook nog een oplossing voor.
- In het rapport moet ik PER DAG een totaal aantal werkuren krijgen ("100u-klok"). (basis in rapport "kopie rapport")
- Op het einde van elk raport moet ik het totaal van die periode (altijd per maand) krijgen. (basis in rapport "kopie rapport")
Alles bij elkaar: I'm WAY in over my head. Maar ik ploeter door. Moest iemand ergens het licht zien, laat het mij weten