Meerdere problemen met een HP computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remi1995

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Hallo.

Ik had vorig jaar maart een HP computer aangeschaft maar nu zit ik met een paar problemen;

En van die problemen is dat die ontzettend traag opstart en dat die soms na een nacht nog steeds niet verder komt dat het Windows (Vista) opstart scherm.

Mijn Internet verbinding doet het niet meer op die computer, ik heb Ziggo gebeld en die zegen dat ik de Driver opnieuw moet installeren, dit heb ik gedaan maar het probleem is niet opgelost.
Onder in mijn startbalk staat het Internet tekentje (2 beeldschermen) maar het groene aardbolletje staat er niet op, de rode kruis ook niet.
Op een andere computer doet mijn Internet verbinding het goed.

Een ander probleem is dat de Dvd-brander op dezelfde computer het niet goed doet.
Hij heeft wel stroom en gaat goed open maar Windows ziet niet dat er een Dvd/Cd in zit.

Computer specs:
Cpu: Intel Core 2 Quad 2.33GHz.
Netwerkkaart(OnBoard): Realtek RTL8168(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0).

Ps/Edit: Sorry voor mijn slechte spelling, ik gebruik wel Firefox en de spellingscontrole van Firefox, ik hoop dat jullie het snappen.

Bedankt voor uw hulp,
Remi1995.

Laatst bewerkt:
Omdat je pc meerdere vreemde verschijnselen heeft denk ik in eerste instantie aan een probleem met Windows zelf. Download eens CCleaner en laat deze eens je pc opschonen.

p.s. Voor wat je spelling betreft. Deze is nog best in orde voor een 15-jarige (ik gok 1995). Ik zie wel eens andere schrijfsels waar in sommige gevallen echt niks van te begrijpen is. En dat ligt dan toch echt niet aan mijn eigen leeftijd. :thumb: .

@ RogerS.

Bedankt, ik ga het proberen.
Ik heb ook wel eens de Windows opnieuw geïnstalleerd met de extra partitie die bij HP computer zit, dat heeft echter niet geholpen.
Ik zal het proberen met Ccleaner.

Groeten, Remi1995.

Vreemd. Een nieuw installatie heeft niet geholpen. Dan gaat CCleaner je ook niet verder helpen. Er is namelijk geen schonere pc dan een vers geïnstalleerde. Dan moeten we helaas toch aan hardware gaan denken. Je hebt standaard een jaar garantie bij HP, maak er indien je dit nodig acht ook gebruik van. Daarnaast mag je volgens de Europese regels een bepaalde levensduur van een apparaat verwachten. Bij een laptop is dit 3 tot 5 jaar. Hier mag je de leverancier/HP ook op aanspreken indien nodig.

RogerS, nee sorry het heeft niet geholpen.
Ik heb wel een Hardware Scan gedaan (van hp) en die zegt dat er iets is met de Harde schijf.
Ik ga contact opnemen met Hp en kijken of zei er iets aan kunnen doen.

In ieder geval, bedankt voor uw hulp

Remi1995

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan