Meerdere problemen met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasmijn001

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Hey,

Ik heb een aantal probleempjes..

als ik een dvd wil opstarten, dan doet ie het niet.. of hij doet heel traag..Ook doet mn beeld heel raar als ik een foto wil openen( niet altijd ) De foto krijgt dan ineens hele gekke en vreemde kleuren.. Ik ben er sinds een maand achter gekomen dat ik ook een barst in mn laptop heb.. Heeft dit er mee te maken?? Ik heb zelf geen verstand van computers.. dus zou ook echt niet weten wat 't kan zijn. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Groetjes

Het lijkt er inderdaad heel erg op dat je scherm overleden is

Toevallig een keertje laten vallen? Zo`n barst komt niet vanzelf. Ook je problemen met je scherm zullen hier wel mee te maken hebben. Ik zou maar snel terug gaan voor garantie, als dat nog mogenlijk is natuurlijk.

nee... nog nooit laten vallen :) ben er altijd heel zuinig mee...maar er valt dus niets aan te doen? garantie heb ik niet meer...

Laatst bewerkt:
Hallo

Voor de duidelijkheid v/h verhaal :

Merk , type , ouderdom van deze portable.

Dit lijkt mij toch een serieus probleem te zijn die steeds erger zal worden .

De betrokken scheur dient zo snel mogelijk gestabiliseerd te worden .

Meestal lukt dit d.m.v. superglue "heeeel voorzichtig"

Uiteraard dien je het betrokken "stroef" scharnierpunt eerst terug gangbaar te maken d.m.v. een drupje "kruipolie".

Peter

Laatst bewerkt:
Ik heb een Acer aspire 5020.., heb 'm ongeveer 1,5 jaar dus hij zou ongeveer 2 jaar oud zijn denk ik.. Maar met dat lijmen .. hmm :P weet niet of mij dat gaat lukken haha..

Hallo

Ongeveer 1.5 jaar oud , en je hebt 2 jaar garantie ---> niet aankomen en deze claimen.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan