Meerdere problemen met windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterroo

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2013
Berichten
9
Allereerst hoop ik dat ik mijn vraag op de goede plaats heb gepost en andere hiervoor mijn excuses.

Ik heb inmiddels al een behoorlijke tijd windows 8 en vanaf het begin zit ik al met een aantal probleem, en medewerker van microsoft heeft mij geprobeert te helpen maar dat is tot dusver niet gelukt.

sinds de upgrade van windows 7 naar windows 8 werkt mijn vingerafdrukscanner niet meer, de zoek functie in het menu waar je apps enzo staan werkt niet naar behoren. en de ventilator die draait veel meer en maakt meer lawaai.

als je in het menu met je apps bijvoorbeel configuratie scherm typt dan loopt die eerst vast en daarna keert hij terug naar het menu met de apps. en met de mederwerker van microsoft kwam ik er niet uit ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit kan oplossen.

mijn laptop is overgens een HP dv7 6B31ED met:
Intel I7
Radeon Graphics
1000 RAM
8 werkgeheugen

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Mvg Wouter
 
Vingerafdruk: waarschijnlijk een driver, zoek eens op de site van hp!
Zoeken: meet info, wat doet het niet goed?
Ventilator: download speccy eens en kijk eens naar de temp. Is die warm? Ben dan maar blij dat die hard blaast! Die gaan vanzelf harder. Doe je misschien meer dingen op je pc of moet je je laptop eens ontsoffen van binnen?
 
Vingerafdruk: waarschijnlijk een driver, zoek eens op de site van hp!
Zoeken: meet info, wat doet het niet goed?
Ventilator: download speccy eens en kijk eens naar de temp. Is die warm? Ben dan maar blij dat die hard blaast! Die gaan vanzelf harder. Doe je misschien meer dingen op je pc of moet je je laptop eens ontsoffen van binnen?

bedankt, mijn vingerafruk die werkt weer
met het zoeken dan heb je het beginscherm waar al die apps op staan dan kan je direct via dat scherm wat typen zoals configuratiescherm en bij doet die het tot zover, ik krijg niet eens de kans om het hele woord in te typen want dan loopt die al vast, en daarna wordt het beeldscherm zwart voor 2 a 3 seconden. en dan ben ik opeens weer terug bij het scherm waar ik al mijn apps het staan.

en over mijn ventilator ik heb al zo'n programma en die geeft aan dat niks warmer is dan 45 graden als die zoveel geluid maakt. en hem ontstoffen is denk ik ook nog niet nodig want mijn laptop is nu ongeveer 11 maanden oud.
 
Misschien dan ook even je videokaart drivers updaten denk ik!

Van de ventilator is dan wel erg gek ja! Als die niet warmer word dan 60 ofzo hoef je ook niet uit te stoffen. Even HP mailen denk ik :)
 
HP hoef ik niet te gaan mailen want dat heeft toch geen zin, die zeggen dat het aan mijn versie van windows ligt en sturen me door naar Microsoft.
en mijn videokaart updaten hoe doe ik dat? ook gewoon via de website van HP. want ik heb net even gegoogled maar ik kan nergens een update vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het programma meteen gedownload alleen dan zegt die dat de versie van de grafische adapter niet wordt ondersteund.
 
ik heb nu een heleboel nieuwe drivers gedownload en nu werkt het zoeken eindelijk weer, bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan