Stephaniek
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2010
Het probleem begon gisteravond.. Ik zette mijn laptop aan en wilde mijn user aanklikken (meerdere (ongebruikte) users op deze laptop maar ik heb geen wachtwoord erop zitten) normaal wanneer ik hem aanklik word ik gelijk aangemeld. Deze keer dus niet.. Ik moest met mijn pijltjestoets naar mijn user en dan via Enter 'inloggen'. Maar oke dat is probleem 1. Probleem 2: Mijn scrollt niet meer! Probleem 3: In IE worden uit zichzelf tabbladen gesloten. Of wanneer ik ergens op klik opent ie hem dubbel..
EN het aller aller ergste probleem; als ik naar een ander programma wil duurt het zoooo lang voor ik daar eindelijk mee kan werken! Heb de computer af meerdere malen opnieuw opgestarts maar geen verandering..Iemand enig idee hoe dit kan? Het is gewoon niet meer leuk om zo met deze laptop te werken en hij is nog geen maand oud :'(
EN het aller aller ergste probleem; als ik naar een ander programma wil duurt het zoooo lang voor ik daar eindelijk mee kan werken! Heb de computer af meerdere malen opnieuw opgestarts maar geen verandering..Iemand enig idee hoe dit kan? Het is gewoon niet meer leuk om zo met deze laptop te werken en hij is nog geen maand oud :'(