Meerdere programma’s achter elkaar installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

markdekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Best leden en bezoekers,

Ik ben opzoek naar een tooltje dat ervoor zorgt dat ik meerdere programma's achter elkaar kan installeren. De setup bestanden die plaats ik in een gedeelde map op een sever en het tooltje loopt die setup bestanden 1 voor 1 langs. Het moet een beetje vergelijkbaar zijn met dit programma; http://ninite.com/ alleen nu haalt hij de software uit een map op de server.

Ik hoor graag of hiervoor iets is.

Groetjes
Mark

Installpad is misschien wat je zoekt.

Hallo,

Kijk eens naar het programma Installpad. Het is vergelijkbaar als ninite.com maar dan kan je zelf kiezen welke programma's je wilt downloaden en instaleren. Je kunt je eigen programma's toevoegen als ze niet in de lijst staan. Zo kun je elk programma wat je maar wilt installeren met installpad. Het werkt alleen nog niet zo goed als ninite.

Ninite haalt trouwens niet de programma's van zijn eigen server maar download ze van de orginele server waar ze worden aangeboden en installeert ze dan automatisch. Net als installpad maar bij installpad kan je je eigen programma's toevoegen zoals servicepacks van windows. Alles is mogelijk met installpad via file:// url naar het installatie programma op je harddisk. Je kunt dan gewoon alle installatieprogramma's bij elkaar in 1 folder zetten en dan file:// url's genereren voor elke programma en deze invullen in installpad.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan