Meerdere records in een formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Culicava

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Kan iemand mij vertellen hoe ik in een formulier meerdere records tegelijk kan laten zien.
Ik ben bezig om een helpdesk achtige omgeving te bouwen en wil de incidenten die open staan in een formulier kunnen zien en kunnen aanklikken om ze individueel te bekijken.:thumb: ik zou he super vinden als iemand mij een stukje opweg kan helpen

Greetz Culicava

Ik denk dat je met een subformulier moet gaan werken. Je kunt dit wel invoegen met het werkset balkje.
mvg,

Berjan

ik heb een optie als volgt gemaakt voor plaatsen te kiezen:

een pull down menu met provincies. Als er 1 word geselecteerd word in een onderstaand pulldown menu alle steden in die provincie opgevraagd aan de hand van een query in de trend van SELECT [tblplaats].[pid], [tblplaats].[plaatsnaam] FROM tblplaats WHERE prov=[Keuzelijst met invoervak11];

Daarna kan ik op volgende kiezen en dan verder gaan met de plaats. Dit voor een helpsysteem wat ik aan t opzetten ben maar dan uiteraard niet met steden maar onderwerpen en problemen. Als je wil kan ik em wel in een dbase zetten strakjes en posten. moet je em wel zelf verder bewerken...

groeten martijn

BerJan,

Nog bedankt voor je informatie, het is gelukt.

Gr. Ger :)

Martijn,

Ook jij bedankt voor je informatie, ga ik ook nog even proberen.

Gr. Ger :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan