Beste forumleden,
Al enkele dagen ben in druk zoekende op verschillende forums, maar tot op heden zonder het gewenste resultaat.
Ik ben druk zoekende naar een oplossing voor onderstaande probleem:
Ik heb een Excelblad welke gebruikt wordt voor het maken van uitvoeringsmappen, werkvoorbereiders bij ons vullen hier verschillende zaken in welke in graag automatisch wil laten invullen in een Word bestand welke nu nog iedere keer wordt ingevuld door middel van CTRL + C en vervolgens CTRL + V.
Ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke oplossing niet mogelijk is, alleen kom er zelf niet meer uit.
Wie o wie kan mij een handje helpen.
Bijgevoegd 2 screenshots van het Excelblad waarin de gegevens staat welke ik graag in het Word bestand wil hebben, zie 2e screenshot.


Al enkele dagen ben in druk zoekende op verschillende forums, maar tot op heden zonder het gewenste resultaat.
Ik ben druk zoekende naar een oplossing voor onderstaande probleem:
Ik heb een Excelblad welke gebruikt wordt voor het maken van uitvoeringsmappen, werkvoorbereiders bij ons vullen hier verschillende zaken in welke in graag automatisch wil laten invullen in een Word bestand welke nu nog iedere keer wordt ingevuld door middel van CTRL + C en vervolgens CTRL + V.
Ik kan me niet voorstellen dat een dergelijke oplossing niet mogelijk is, alleen kom er zelf niet meer uit.
Wie o wie kan mij een handje helpen.
Bijgevoegd 2 screenshots van het Excelblad waarin de gegevens staat welke ik graag in het Word bestand wil hebben, zie 2e screenshot.

