Wie o wie kan mij helpen,
Heb en ben overal al geweest maar niemand die begrijpt wat ik bedoel,
Dus vandaar dat ik me hulp hier zoek,
Ik heb 2 bewakingscamera's die ik graag allebei wil aansluiten op mijn dvd recorder zodat ik ze alle twee in beeld kan zien met PIP.
en ook alle twee tegelijk kan afspelen of opnemen.
het betreffen camera's alle 2 op scartaansluiting, en 2 scartaansluitingen in de tv gaat niet werken dan storen ze.
Ik heb er nu 1 aangesloten op mijn dvdrecorder maar wil ze graag allebei laten werken via de dvd recorder.
Een jongen wat ik kende had dat ook met dezelfde camera's maar die zie ik niet meer weet niet waar die is dus hem kan ik het ook niet vragen hoe hij dat heeft gedaan.
Quads zijn er wel maar voor bnc aansluitingen.
Ik heb helaas scart aansluitingen maar het moet kunnen.
Wie weet hoe?
Heb en ben overal al geweest maar niemand die begrijpt wat ik bedoel,
Dus vandaar dat ik me hulp hier zoek,
Ik heb 2 bewakingscamera's die ik graag allebei wil aansluiten op mijn dvd recorder zodat ik ze alle twee in beeld kan zien met PIP.
en ook alle twee tegelijk kan afspelen of opnemen.
het betreffen camera's alle 2 op scartaansluiting, en 2 scartaansluitingen in de tv gaat niet werken dan storen ze.
Ik heb er nu 1 aangesloten op mijn dvdrecorder maar wil ze graag allebei laten werken via de dvd recorder.
Een jongen wat ik kende had dat ook met dezelfde camera's maar die zie ik niet meer weet niet waar die is dus hem kan ik het ook niet vragen hoe hij dat heeft gedaan.
Quads zijn er wel maar voor bnc aansluitingen.
Ik heb helaas scart aansluitingen maar het moet kunnen.
Wie weet hoe?