meerdere soundcard's gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ward507

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2013
Beste leden van dit forum,

Ik heb voor het laatste een mengpaneel gekocht. nu heb ik al via input 1 mijn pc geluid zitten van alle systeem geluiden, via een 2e soundcard in mijn pc naar input 2 mijn skype geluid. Nu zocht naar een programma om Google Chrome naar Soundcard 3 te zetten, zodat ik youtube(muziek), Skype en de game(en overige systeem geluiden) apart kon bedienen via mijn mengpaneel. is dit mogelijk??? zoja, met welke software.

(als jullie nog meer informatie nodig hebben om me verder te kunnen helpen, dan hoor ik het graag)

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Vriedelijke groet,

Ward507

ik zoek zoiets als 'chevolume' dat ik per programma kan kiezen welke soundcard, maar met chevolume is het probleem dat je na het herstarten alles weer opnieuw moet instellen.
zijn er nog soortgelijke programma's als chevolume???

Even of ik het goed begrijp.
Je gebruikt meerdere uitgang om deze naar een analoog mengpaneel te brengen en te mixen.
Zo ja (en je gebruikt windows) waarom gebruik je niet hiervoor gewoon de windows mixer en 1 audio uitgang met daarop wat je nu ook op de mixer uitgang hebt aangesloten?

@BikerBill64 Indardaad, ik gebruik het om vervolgens in een analoog mengpaneel te mixen, de reden dat ik het niet doe met de windows mixer(ik gebruik windows 7) is omdat ik veel game, en daarom het lastig is om steeds als je iets moet aanpassen je game moet pauzeren(wat vaak niet kan in Online games) of alt+tab en dan dingen snel moet aanpassen en dan weer terug moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan