Goedenavond,
Ik heb de volgende vraag: ik heb twee rapporten gemaakt en wil deze samen (als subrapporten, in de detailssectie van het hoofdrapport) in één rapport opnemen. Op zich geen probleem. Alleen als ik het hoofdrapport nu open dan laat access de subrapporten even vaak zien als er regels zijn in het onderste subrapport.
Oftewel:
Subrapport 1: 10 regels
Subrapport 2: 5 regels
Vervolgens krijg ik in het hoofdrapport (in de print preview) beide subrapporten 5x te zien. (afdrukken gaat zo een beetje gruwelijk veel papier kosten).
Ik zie vast iets ongelooflijk stoms over het hoofd. Maar wie weet wat??
Met vriendelijke groet,
Peter
Ik heb de volgende vraag: ik heb twee rapporten gemaakt en wil deze samen (als subrapporten, in de detailssectie van het hoofdrapport) in één rapport opnemen. Op zich geen probleem. Alleen als ik het hoofdrapport nu open dan laat access de subrapporten even vaak zien als er regels zijn in het onderste subrapport.
Oftewel:
Subrapport 1: 10 regels
Subrapport 2: 5 regels
Vervolgens krijg ik in het hoofdrapport (in de print preview) beide subrapporten 5x te zien. (afdrukken gaat zo een beetje gruwelijk veel papier kosten).
Ik zie vast iets ongelooflijk stoms over het hoofd. Maar wie weet wat??
Met vriendelijke groet,
Peter